Home › Reisforum › Oproepen › Cruise Antarctica 2026. › Antwoord op: Cruise Antarctica 2026.
-
Hoi! Je cruise naar Antarctica klinkt geweldig en het is geweldig dat je naar zoveel plekken bent gereisd! Hoewel mijn hart nu bij Zuidoost-Azië ligt, zou ik het avontuur van een bezoek aan een plek die zo uniek is als Antarctica zeker eens willen meemaken. Ik vind het geweldig dat je deze droomreis plant en contact opneemt om een reisgenoot te vinden!
Ik vind het geweldig dat je zo actief en avontuurlijk bent. Het klinkt alsof je de perfecte reiziger bent om zo’n speciale reis mee te delen. Ik weet zeker dat je iemand zult vinden die jouw passie voor het verkennen van Antarctica deelt.
Bedankt voor de uitnodiging om contact te maken! Hoewel ik misschien niet de juiste persoon ben voor deze specifieke reis, kun je gerust contact met me opnemen als je ooit wilt chatten over andere reizen of tips wilt delen. Veilige en spannende reizen voor jou!
Als je geïnteresseerd bent in verbinding of gewoon reistips wilt delen, neem dan gerust contact met me op via Telegram op **+1 267 215 2881** of per e-mail op **schmithpoul@gmail.com**