Home › Reisforum › Oproepen › Backpackmaatje nieuw Zeeland november 2020 gezocht! › Antwoord op: Backpackmaatje nieuw Zeeland november 2020 gezocht!
-
Hey Julie,
Ik heb je advertentie gelezen en deze spreekt mij wel aan. Ik heb eigenlijk andere plannen maar ik ben idd openminded. Ik wilde eigenlijk Noorwegen aandoen, de hele flank. NZ lijkt me ook heel mooi na alles wat ik ervan heb gezien. Misschien wel mooier. Ben er nog niet geweest. Ik ben een natuur liefhebber dus dat zit wel goed. Wat mij aanspreekt is dat je voor langere tijd wilt gaan, dit wil ik ook graag. Voordat ik verder typ, ik ben 34, al zie ik er jonger uit en ben ik ook jong van geest. Ik weet niet of dit wat uit maakt voor je. Ik ben iig geinteresseerd. Vraag, backpacken of ook iets survivallen? Wat zijn je overnachtingenplannen? Met tent? En vervoer? Avontuurlijk of luxe? Ik het eerste nmlk. Ik heb 2500/3000 gespaard en ben nog bezig. Mijn bedoeling is om straks minstens 5000 bij elkaar te hebben voor noodgevallen en voor het nodige, voor de rest low budget. Ik hoor het wel.
Groeten,
Christiaan