Home › Reisforum › Oproepen › Reisgenoot naar Zweden of Slovenië 2 weken tussen 18 juli en 22 augustus › Antwoord op: Reisgenoot naar Zweden of Slovenië 2 weken tussen 18 juli en 22 augustus
-
Onbekend lid
Verwijderd lid25 juni 2022 om 23:13Hallo,
laat ik eerst zo zeggen dat ik op around the globe een reactie zag op mijn oproep. Maar ik ben daar geen lid meer, vind het ook apart dat mijn oproep daar is blijven staan. Vond het geen fijne website, maar was meestal toch voor het geval dat nog de oproepen aan het volgen die erop stonden om te kijken of er iets interessants tussen stond. Ook deze site houdt ik meestal in de gaten, en zag je naam hier staan en toen was 1+1 =2 (ik hoop je in elk geval niet afgeschrikt te hebben nu)
Ik ben dus Alex, woon in noord limburg en houd van reizen. Via mijn werk reis ik vaak (standbouw) maar nog liever ga ik op vakantie. Tot 3 jaar geleden ging ik met mijn ex-vriendin op vakantie. 3 jaar geleden heb ik voor het eerst een groepsreis gedaan in de vorm van zeilen. 2 jaar geleden (coronajaar) heb ik het wandelen ontdekt, heb toen het gehele pieterpad gelopen. Vorig jaar wilde ik toch graag naar het buitenland en wilde niet alleen gaan, was het alleen wel effe zat en ook toen weer een groepsreis gedaan, naar Tsjechie, Slowakije en Polen. Van de ene kant goed bevallen, alleen ik ben niet echt een groepsmens. Afgelopen april ben ik een week alleen naar Madeira geweest, dit is me goed bevallen. Maar mocht ik een leuk persoon kunnen vinden dan lijkt het me ook leuk om met 2 personen op vakantie te gaan.
Ik had dit jaar als plan om Noorwegen Zweden te doen, of Oostenrijk Zwitserland. Mocht ik iemand vinden (jij???) dan sta ik meer open voor het noorden, ga ik uiteindelijk toch alleen dan wordt het waarschijnlijk oostenrijk-zwitserland.
Ik vind kamperen zijn charme hebben, maar een airbnb ook prima, hotels ben ik niet zo van voor op vakantie. In je oproep las ik dat je geen alcohol drinkt…. ik ook niet. Vroeger wel altijd gedronken, maar sinds een jaar of 8 niet meer. Voor ik nu nog verder ga met mijn verhaal ben ik uberhaupt benieuwd of ik een reactie van je ga krijgen en je niet heb afgeschrikt….
Groetjes Alex