Home Reisforum Oproepen Thailand 22 januari tm 21 februari Antwoord op: Thailand 22 januari tm 21 februari

• Roxana

Lid
    5 januari 2023 om 17:32

Hoi Jim,

Onwijs bedankt dat je zo de tijd hebt genomen om al je tips met mij te delen hier! Ik denk hier zeker wat aan te gaan hebben 🙂

Ik heb online verschillende reisroutes voorbij zien komen maar ik heb nog niets uitgestippeld, behalve dat ik start in Bangkok en daar een nacht of drie wil blijven. Verder vind ik het leuk om zo online wat inspiratie op te doen dus je tips zijn zeker welkom. Het echt uitstippelen van mijn reis wil ik eigenlijk niet gaan doen.

Ik heb via dit platform een leuke meid leren kennen die in die periode ook die kant op gaat. Mogelijk gaan we nog een tijdje samen reizen. Lijkt mij gezellig, maar ik heb er ook wel vertrouwen in dat Thailand een plek is waar je makkelijk nieuwe contacten legt en dus dat ik me hoe dan ook wel vermaak 🙂

Dus bij dezen nogmaals dank voor je tips en hopelijk ben je in de mogelijkheid om zelf ook nog veel mooie reizen te maken!

Groetjes!