Home › Reisforum › Oproepen › Stedentrips VS › Antwoord op: Stedentrips VS
-
Hoi Altan,
Toevallig ga ik van 17-03 tot 05-04 naar Amerika. Route 66 doen, deze keer (van Chicago naar Las Vegas). Daarnaast ben ik al vaker geweest, De Oostkust (New-York, Philadelphia, Washington), Florida (Tampa, Cape Canaveral, Miami, Florida Keys) en de Westkust (Las Vegas, Los Angeles, San Francisco). Heb dus al het e.e.a. gezien.
Voor de rest ben ik al o.a. in Australië, Thailand, Indonesië, Dubaï en Kroatië geweest.
Maar wat trekt jou in Amerika?
Wellicht een wat kort berichtje, ook vanwege de age-gap die je stelt (ik wordt dit jaar 40), zou ik eerst van jou willen weten of je überhaupt geïnteresseerd bent om verder te praten. Zelf voel ik me nog steeds jong van geest en ondernemend ingesteld. Alleen tot in de late uurtjes uitgaan zit er niet meer in. Wel ben ik van het ontdekken en van de gebaande banen af te gaan, avontuurlijk ingesteld.
Qua reis ben ik erg flexibel en vind het nooit erg om iemand onderweg op te halen (zolang het maar min of meer op de route is), mocht het tijdstip van mijn verrek niet uitkomen. Heb dat al eens eerder gedaan, om er zo een mouw aan te passen aan ieders reisschema.
Groet,
Jim Abels.