Home › Reisforum › Oproepen › Zuid-Amerika/Afrika begin 2024 › Antwoord op: Zuid-Amerika/Afrika begin 2024
-
Hoi Jael,
De 2 genoemde bestemmingen klinken als erg mooie en leuke ideeën.
Zuid-Amerika ben ik nog nooit geweest en in Afrika heb ik alleen Zuid-Afrika gedaan en dan de Panorama Route. Was erg mooi.
Zelf ben ik altijd opzoek naar een reisgenoot om een nieuw avontuur mee te beleven en mooie nieuwe plekken te ontdekken op deze wereld. Qua landen ben ik altijd wel flexibel.
Zelf ga ik van 17-03 tot 04-04 naar Amerika met een camper. Route 66 doen, deze keer. Heb daar ook een oproepje voor staan hier, maar dat terzijde.
https://reisgenootzoeken.nl/forum/onderwerp/route-66-van-chicago-tot-las-vegas-van-17-03-t-m-04-04/Voor de rest ben ik al o.a. in Australië, Thailand, Indonesië, Dubaï en Kroatië geweest.
Wellicht een wat kort berichtje. Maar voordat ik helemaal uit de boeken doe, wie ik ben en waar mijn interesses precies liggen, zou ik eerst van jou willen weten of je überhaupt geïnteresseerd bent om verder te praten. Waar zeker nog voldoende tijd voor is, om elkaar te leren kennen of het wel klikt, aangezien je pas over een jaar wilt gaan.
Groet,
Jim Abels.