Home Reisforum Oproepen Zuid-Amerika/Afrika begin 2024 Antwoord op: Zuid-Amerika/Afrika begin 2024

• Jim

Lid
    22 februari 2023 om 17:13

Goedendag Jael,

Bedankt voor je reactie. Hopelijk gaat het ondertussen alweer heel wat beter.

Maar Antarctica klinkt wel heel gaaf en avontuurlijk. Niet echt een plek waar ik zelf aan zou denken om gelijk naartoe te gaan. Maar aan de andere kant lijkt het me wel heel leuk, zo’n niet voor de hand liggende bestemming te gaan ontdekken. Ik zou zeggen, houd me op de hoogte als je vertrekt eind oktober. Ik ben erg benieuwd hoe het daar is. Waar precies ga je naartoe in Antarctica?

En vervolgens Zuid-Amerika of Afrika? Hoe lang ga je weg dan en neem je sabbatical, of mag je zolang vrij nemen van je werk?

De reizen die ik allemaal heb gemaakt, zijn losse reizen en allemaal zelf uitgestippeld. Ik werk fulltime en dan langer dan 3 a 4 weken weg wordt meestal lastig.

Waar kom je trouwens vandaan? Zelf kom ik uit Dordrecht.

Ik heb je trouwens een contactverzoek gestuurd voor hier op het forum. Dan kunnen we PB’en. Wellicht wat makkelijker, dan dat alles zo open staat, op het forum.

Groet,

Jim.