Home › Reisforum › Oproepen › Reis West Canada › Antwoord op: Reis West Canada
-
Goedemiddag Liselot,
Ik zag je bericht in reisgenoot gezocht ‘Canada’.
Reeds een maand of 2 ben ik inderdaad op zoek naar een reiscompagnion (m/v) voor een 3-weekse reis naar Canada dat ik plan eind augustus – begin September 2024, een concrete datum is er nog niet, maar zal in deze periode liggen. Het is al jaren een droom om Canada te bezoeken. Ik zie dit zelf om vb 1,5 weken met een huurauto en ho(s)tel(s) en 1,5 weken een typische huurkamper. maar dat kan allemaal besproken worden.
Mijn doel om te gaan is wandelen in de prachtige natuur / meren, spotten van wildlife, kennismaken met de plaatselijk cultuur. Musea en tentoonstellingen in hoofde zijn zeker niet mijn doel. s’avonds genieten van een streekgerechtje met een glas wijn moet zeker kunnen.
Voor mijn vrouw is dergelijke reis lichaamelijk niet meer van toepassing en mijn zoon ziet dat niet zitten. Daarom op zoek naar een mede reiziger, want alleen is maar alleen. maar op zich geen probleem.
Ik ben 47 jaar (maar voel me 35 J.) jong van geest en afkomstig uit Roeselare. Ik hou van mensen te ontmoeten, ontdekken,….
Beroepshalve ben ik een zelfstandige tuinman.
Mocht dit u aanspreken, of je hebt nog vragen , of je kent iemand met het zelfde idee …. let me now.
Alvast vriendelijke groeten
Hooghe Frederik