-
1-2 weken combi relax/actief/natuur aug’ 21
hi!
net als zovelen wil ik na alle ‘corona-ellende’ er toch nog even graag tussenuit. Het plan is dit te doen ergens in de 1ste 3 weken van Aug’. Mijn voorkeur gaat uit naar de natuur (bergen/bos/water) waar je enerzijds even lekker tot rust kunt komen/afschakelen maar anderzijds ook de optie aanwezig is om even lekker actief te zijn (bijv. hiken/biken/zwemmen). Maar lekker eten en een goede borrel zijn ook een must ;-), en het gezelligste is natuurlijk als je dit met iemand kunt delen! (maar in dit geval ook de vrijheid hebt om even je eigen ding te doen)
Definitieve keuze voor land heb ik nog niet gemaakt, maar voorkeur is wel in een natuurlijke omgeving, en beetje weg van de drukte (maar wel optie voor bijv. dagtrip) Bijv. agriturismo in Italië lijkt me wel iets, maar sta open voor andere land/suggesties. Afhankelijk van reiskeuze neem ik de auto/vliegtuig.
Ik ben 35 jaar, nuchtere Bourgondiër waarbij op vakantie alles mag maar vooral niks moet. Mocht je nou denken klinkt als een goed plan, of meer willen weten, stuur me gerust een berichtje!
Login om te antwoorden.