Home Reisforum Oproepen 2 weken oktober naar Grieks schiereiland

Tagged: ,

• 2 weken oktober naar Grieks schiereiland

Geplaatst door Moniek op 28 augustus 2023 om 16:27

Hallo allemaal. Het was allemaal al geregeld en betaald 🙂

Vlucht transfer accommodatie en gezellig vertrouwd gezelschap. Zin in.

Maar ik hoor net dat mijn reisgenoot toch niet mee gaat. Sh*t sh*t sh*t.

Dus: welke vrouw van 50-60 jaar zou nog mee willen naar Pilion? Gewoon vriendschappelijk of beter gezegd reisgenootschappelijk.

Het is een ruim appartement met 2 slaapkamers, Huize Sofia via Ross Holidays. Zoek het even op op Zoover.

De ticket kan nog op een andere naam worden gezet en kost dan rond de 800 euro.

Zelf wil ik vooral tot rust komen en genieten, van natuur zonsondergang en restaurantjes aan het water… Af en toe een wandelingetje en heerlijk de sfeer opsnuiven.

Vind ik hier nog een nieuwe reisgenote of ga ik alles afblazen?

Groetjes

Nicolette

Moniek antwoordde 1 week geleden 2 leden · 3 reacties
  • 3 reacties
  • Janne

Lid
    17 september 2023 om 18:34

Beste Moniek, ben op deze site voor het eerst aan het rondneuzen , wil nl nog eind september of begin oktober naar Griekenland, het land waar ik zo van houd! Reis meestal met Ross Holidays wat goed bevalt ! Mijn vriend wil niet meer vliegen , ik ben aan het overwegen alleen te gaan, maar of ik dat echt durf????

Ik woon in Leiden ben wat ouder🤭 nl 72, maar voel me nog fit genoeg om van alles te ondernemen van wandelen, zwemmen,plaatsjes bezoeken en vooral genieten van de gastvrijheid de prachtige natuur en het eten !

Ik schrijf dit in een opwelling, misschien heb je alles al anders geregeld ?maar ik hoor het wel !

Groetjes

Janneke

• Moniek

Lid
    17 september 2023 om 20:51

Hallo Janneke. Ik heb je een privébericht gestuurd! Groetjes, Moniek

• Moniek

Lid
    19 september 2023 om 22:47

Hoi Janneke, ik vraag me wel af of je mijn privébericht hebt kunnen lezen? Misschien kan dat alleen als betalend lid?

Ik hoor het graag even van je.

Groetjes

Moniek

Log in to reply.