Home Reisforum Oproepen 20 juni tm 6 juli vakantie

• 20 juni tm 6 juli vakantie

Pim

Lid
    4 januari 2025 om 22:37

Heeeey leuk mede-reismaatje! Ik wil zsm eens gaan rondneuzen voor een zon vakantie op vertrekdatum vrijdag 20 juni tot en met uiterst zondag 6 juli. Denk hierbij aan Griekenland, Spanje, Italië, Kroatië…ik ken bijvoorbeeld Tenerife zuid goed en zou een optie zijn. Ben benieuwd wat jij voor optie in gedachten hebt?

Met jou bedoel ik dan: vrouwelijk, leeftijd maakt me niet zo uit tot en met 50 jaar. Kan eventueel ook met een even aantal tot 4. (Voorkeur gaat wel uit 2 en waarom vrouwelijk? Omdat vrouwen ook andere ideeën hebben)

De vakantie zullen we ook wat activiteiten boeken maar ook gewoon lekker bijkomen en dobberen in het water. De avonden zijn voor een lekker hapje eten en drinken. (Geen nachtleven) Mochten we eruit komen dat het Tenerife word dan weet ik wel een goed verblijf qua prijs en kwaliteit en wellicht een leuk festival om zo de Spaanse festival sferen te proeven. Verplaatsen doen we dan met de motorscooter.

Spreekt het je al een beetje aan en wil je een babbel doen reageer dan snel! Dan kunnen we eens een babbel doen op insta of WhatsApp (gezien die chat optie hier niet is),uiteraard is afspreken ook een optie!

Hoor ik jou?

• Dit onderwerp is bijgewerkt 2 weken, 2 dagen geleden door  Pim.
    Pim antwoordde 2 weken, 2 dagen geleden 1 lid · 0 reacties
  • 0 reacties

Sorry, er zijn geen reacties gevonden.

Login om te antwoorden.