Home Reisforum Oproepen Oezbekistan, eind april-mei 2024

• Oezbekistan, eind april-mei 2024

Hennie

Lid
    12 september 2023 om 21:23

Al zeker 35 jaar koester ik de wens om de legendarische Zijderoute te ontdekken. Misschien is nu de tijd daarvoor gekomen. Is er iemand die mee zou willen?

Hennie antwoordde 8 maanden geleden 4 leden · 5 reacties
  • 5 reacties
  • Liselot

Lid
    23 november 2023 om 19:09

Hi Hennie,

Naar Oezbekistan in die tijd gaat me niet lukken maar wie weet wel leuk om in contact te komen voor een andere reis.

• Anke

Lid
      16 januari 2024 om 18:26

Hallo Hennie, Ik heb je net een contact verzoek gestuurd.

Wat heb je precies voor ogen, hoe lang? oezbekistan staat nog op mijn lijstje en april/mei is een goede tijd om te reizen. Hoop meer van je te horen, groet van Anke

• Hennie

Lid
        17 januari 2024 om 19:50

Dag Anke,

Dank voor je reactie. Ondertussen heb ik al een reis gepland voor mei 2024 (toch niet naar Oezbekistan, het wordt Canada, maar wel met iemand die ik via dit forum heb leren kennen). Maar Oezbekistan, en de andere landen op de Zijderoute, blijven op mijn wensenlijstje staan. Dat zou dan wel pas in voorjaar 2025 kunnen, of tijdens de schoolvakanties (in verband met mijn werk). De zomer schijnt niet de beste tijd te zijn voor een reis naar Oezbekistan.

Maar als je ervoor voelt om eventueel voor de tweede helft van juli, of voor de week van 26 oktober t/m 3 november of voor voorjaar 2025 een reisplan te maken, dan kunnen we misschien een keer afspreken om kennis te maken. Ik houd ook van Oost-Europa, Griekenland, Portugal en Noord-Afrika.

Groet, Hennie

• Sonja

Lid
    13 januari 2024 om 08:08

Hoi Hennie,

Wat een mooie wens. Nooit over nagedacht om dat te gaan doen, maar klinkt interessant!

Ik ben gebonden aan schoolvakanties dus heb maar twee weken in april / mei. Ik weet niet hoe lang je weg wilt? En er moet natuurlijk een klik zijn 😉

Groetjes,

Sonja

• Hennie

Lid
    17 januari 2024 om 20:21

Dag Sonja,

Dank voor je reactie. Ondertussen heb ik al een reis gepland voor dit voorjaar (niet naar Oezbekistan, wel samen met iemand die ik via dit forum ontmoet heb). Ik ben eigenlijk vanwege mijn werk ook gebonden aan de schoolvakanties, maar soms kan ik ook wel een reis buiten de vakantieperiodes maken. Dit jaar niet meer, ik heb al twee reizen buiten de schoolvakanties gepland.

Ik ben wel heel wat ouder dan jij, 70 jaar. Voor mij is dat geen probleem. Met iemand van 20 zou ik niet gauw op reis gaan (wel weer met mijn kinderen en neefjes en nichtjes trouwens, daar heb ik wel hele leuke ervaringen mee, en al mijn collega’s zijn ook twintigers en dertigers, dat vind ik ook heel leuk) maar 40 jaar is toch al heel anders. Mocht je het leuk vinden om eens kennis te maken, en wie weet, reisplannen te maken, laat het maar weten.

Groet, Hennie

Login om te antwoorden.