Home Reisforum Oproepen Tenerife 2024

• Tenerife 2024

Geplaatst door Pim op 8 september 2023 om 13:08

Hey mede-genieter!<div>

Ik ben Pim, 42 jaar uit Goes, Zeeland en volgend jaar de laatste week van juni ben ik weer van plan om naar Tenerife te gaan. Waarom precies die week? Omdat er 29 en 30 juni een ontzettend leuk festivalletje is (tijden middag tot 23:00/00:00 genaamd Reggeaton beach Festival) en dat leek me een fantastisch begin van 2 weken/2 en halve week genieten want zo proef je meteen de spaanse vibe op dit fantastische eiland! Aankomend op vrijdag de 28e juni even lekker de boel settelen in het appartement. Erna freestyle inplannen zoals jetski, aquapark Siam Park, snorkelplaatsjes ontdekken en helemaal tot rust komen erdoor, mooie uitzichten ontdekken, verschillende strandjes, quad safari naar Teide vulkaan, duiken en natuurlijk zonsondergang met een cocktail in de avond uurtjes. Eten is bij het appartement complex (halfpension) wat overigens erg goed scoort maar niet elke avond want er is nog veel meer keus om ergens lekker te tafelen! Het verplaatsen over het hele eiland doen we op een motorscooter…ik ken al prima de wegen dus het is veilig! Ik kijk er sowieso al erg naar uit ook al duurt het nog een eeuwigheid :⁠,⁠-⁠)

Spreekt jou dit aan en ben jij een leuke mede-genieter tot en met 45 jaar (vrouwelijke heeft de voorkeur) reageer gerust en dan kunnen we op korte termijn onder het genot van een drankje elkaar leren kennen en kijken of het klikt en natuurlijk het tripje bespreken! Het is een appartementencomplex wat zeer gewild is voor een erg goede prijs en dus snel al (dit jaar) volgeboekt is. Er staan wat fotos gedeeld op mijn profiel neem gerust een kijkje…

</div>

• Dit onderwerp is bijgewerkt 2 weken, 4 dagen geleden door  Pim.
    • Dit onderwerp is bijgewerkt 2 weken, 4 dagen geleden door  Pim.
    Pim antwoordde 2 weken, 4 dagen geleden 1 lid · 0 reacties
  • 0 reacties

Sorry, er zijn geen reacties gevonden.

Log in to reply.