-
Verenigde Staten sept. 2022
Hi,
Spannend dit! Ik heb al heel lang in mijn hoofd zitten om een keer met een ‘wildvreemde’ op vakantie te gaan en hier een toffe ervaring van te maken.
Het lijkt mij leuk om in september ca. 2 weken op een mini rondreis te gaan ergens in de Verenigde Staten. Ik hoor graag welke steden en gebieden er op jouw verlanglijstje staan. Ik ben al (een beetje) bekend met Florida, Las Vegas (+ omliggende gebied) en Hawaï (Oahu). Maar zou hier zo weer naartoe gaan.
Vooral de afwisseling spreekt mij aan op vakantie dus helemaal leuk om actief te zijn, maar een beetje relaxen hoort voor mij ook bij vakantie vieren. Dus helemaal geweldig om de natuur in te gaan, maar bezoek even graag grote steden. Geniet van fast food, maar ook erg van fancy dinners. Je voelt het misschien al aankomen, ik heb dus vaak een klein probleempje dat ik veel te veel leuke to do’s ontdek als ik me in een plaats/ gebied ga verdiepen. Heel fijn dat wij hier samen knopen in kunnen doorhakken 🙂.
Wie ben ik?
In het heel kort; Joey, 35 jaar, wordt even blij van city nights out als hikes in de natuur. Enthousiast over eten en drinken en heeft in de VS een zwak voor “roadside attractions” en lokale (eet)festivals en kermissen.
Ik spreek je.
Groeten,
Joey