Home Reisforum Oproepen Verenigde Staten sept. 2022

• Verenigde Staten sept. 2022

Geplaatst door Joey op 19 juni 2022 om 22:09

Hi,

Spannend dit! Ik heb al heel lang in mijn hoofd zitten om een keer met een ‘wildvreemde’ op vakantie te gaan en hier een toffe ervaring van te maken.

Het lijkt mij leuk om in september ca. 2 weken op een mini rondreis te gaan ergens in de Verenigde Staten. Ik hoor graag welke steden en gebieden er op jouw verlanglijstje staan. Ik ben al (een beetje) bekend met Florida, Las Vegas (+ omliggende gebied) en Hawaï (Oahu). Maar zou hier zo weer naartoe gaan.

Vooral de afwisseling spreekt mij aan op vakantie dus helemaal leuk om actief te zijn, maar een beetje relaxen hoort voor mij ook bij vakantie vieren. Dus helemaal geweldig om de natuur in te gaan, maar bezoek even graag grote steden. Geniet van fast food, maar ook erg van fancy dinners. Je voelt het misschien al aankomen, ik heb dus vaak een klein probleempje dat ik veel te veel leuke to do’s ontdek als ik me in een plaats/ gebied ga verdiepen. Heel fijn dat wij hier samen knopen in kunnen doorhakken 🙂.

Wie ben ik?

In het heel kort; Joey, 35 jaar, wordt even blij van city nights out als hikes in de natuur. Enthousiast over eten en drinken en heeft in de VS een zwak voor “roadside attractions” en lokale (eet)festivals en kermissen.

Ik spreek je.

Groeten,

Joey

Jim antwoordde 4 maanden, 2 weken geleden 2 leden · 1 reactie
  • 1 reactie
  • Jim

Lid
    17 januari 2023 om 12:53

Hoi Joey,

Is het nog gelukt afgelopen jaar naar Amerika te gaan? Anders zouden wij eens kunnen praten. Ik ben ook altijd op zoek naar een reisgenoot om een nieuw avontuur mee te beleven en mooie nieuwe plekken te ontdekken. En nu ben ik juist opzoek naar een reisgenoot voor onderstaande trip. En uit jouw beschrijving, moeten we elkaar wel vinden in de stijl van reizen.

Roadtrip West Amerika maart / april

Qua route is ook nog wel het een en ander te bespreken uiteraard. We moeten de reis alle twee natuurlijk onvergetelijk maken.

Wellicht een wat kort berichtje. Maar voordat ik helemaal uit de boeken doe, wie ik ben en waar mijn interesses precies liggen, zou ik eerst van jou willen weten of je überhaupt geïnteresseerd bent om verder te praten.

Groet,

Jim Abels.