-
19 daagse cruise rondom het Arabisch schiereiland
Hoi allemaal,
Ik zoek een reisgenote voor een cruise met het schip Costa Toscana van 28 november t/m 16 december 2023. Deze data kunnen helaas niet aangepast worden. De reis begint in Rome waarna het schip bij de volgende havens aanmeert: Palermo (Sicilië), Athene (Griekenland), Haifa (Israël). Hierna volgen een aantal dagen op zee waarbij het schip via Port Said en het Suezkanaal (in Egypte is er helaas geen stop) de Rode Zee opgaat en langs het Arabisch schiereiland naar Salalah (Oman) vaart. Daarna meert het schip aan in Muscat (Oman), Doha (Qatar), Abu Dhabi (VAE) en de eindhalte Dubai (VAE).
Deze reis is inclusief: <font color=”rgba(0, 0, 0, 0)” face=”inherit”>vlucht Amsterdam-Rome en Dubai-Amsterdam/</font><font color=”rgba(0, 0, 0, 0)” face=”inherit”> verblijf in een </font>tweepersoons<font color=”rgba(0, 0, 0, 0)” face=”inherit”> </font>binnenhut (er is geen optie voor een eenpersoonshut)/ havengelden en op basis van volpension etc etc.
Op dit moment bedraagt de prijs 1319 p.p.! Wat mij betreft is dit een koopje voor 19 dagen, 8 landen, vlucht, verblijf en eten 😀
Ik ben een vrouw van 40 en zou het liefst met een andere vrouw van ongeveer dezelfde leeftijd op reis willen, maar ik sta ook wel open voor andere opties. Ik houd zowel van eropuit gaan en stappen als chillen bij de zwembad met een goed boek.
Spreekt het bovenstaande je aan, laat dan een berichtje achter en wie weet maken we binnenkort een (mini) wereldreis samen mee:)
Groetjes, Milly
Log in to reply.