-
2 weken Frankrijk & Italië, reisperiode 15 juli – 19 augustus
Ik wilde graag naar het andere einde van de wereld, deze zomer maar dat wordt hem niet door persoonlijke omstandigheden.
Ook vertrekken van Schiphol lijkt me minder geslaagd, op dit moment.Het alternatief dat over blijft is Europa. Frankrijk en Italië zijn landen die me trekken en aanspreken. Niet om aan het strand te bakken, wel om door de natuur te reizen, steden te bezoeken: op tijd, als de zon de stenen nog niet gloeiend heeft gestoofd, te barbecueën bij het meer, ’s avonds aan zee te dineren om de sjon in de sjee te sjien sjakken.
Nouja, je hebt ongetwijfeld beeld.
Zwerven, zonder vooruitgestippeld plan: als je iets leuks tegenkomt onderweg, blijven hangen, als het tijd is om door te gaan, verder te reizen, ter plekke op internet een leuk onderkomen zoeken voor de komende nacht. Eventueel tent mee (moet nog wel een nieuwe kopen) en leuke plekken vinden om te kamperen. En waarom niet een combinatie van beide…Mijn likes: ruïnes, lavendelvelden, Gorges. Boottocht naar Capri, het hondje in Pompeï, jachten loeren in Monaco. Fantaseren over wat-als-je-de-lotto-zou-winnen en een stokbroodje met echte boerenpaté halen voor lunch bij de bakker. Lekker uit eten in plaatselijke restaurants, pizza eten zoals pizza hoort te zijn. Zwerven zonder plan, op relaxed tempo, geen zorgen voor morgen.
Ongeveer een week of 2, ik heb een klein maar betrouwbaar autootje op benzine. Kosten delen, niet op een cent kijken maar *****luxe heeft voor mij niet direct een toegevoegde waarde. Ieder op eigen hotelkamer of in een tent die groot genoeg is. Man of vrouw maakt me niet uit, wel wil ik uitdrukkelijk vermelden dat ik -niet- op zoek ben een relatie of casual seks (beetje jammer dat ik het melden moet maar vooruit)
Ik kan weg ‘ergens’ tussen 15 juli en 25 augustus.About me: vrouw, 54 jaar, alleenstaand. Ochtendmens, saaie drinker (lust-geen-alcohol), ontspannen. Open in de communicatie, flexibel in aanpassing, geen moeilijk gedoe. Ik sta open voor leuke ideeën en suggesties en heb zelf ook nog wel een paar. Mijn vakantie start in Groningen.
Heb je interesse om er een paar weken met me op uit te trekken, stuur me aub een contactverzoek, ik ben premium lid dus kan je altijd een bericht sturen. Ik voeg geen mannen zonder ingevuld profiel toe.
Login om te antwoorden.