-
2022 roadtrip andere continenten – Land Rover Defender met daktent
Hi reiziger!<o:p> </o:p>
Ik ben Tobias, nét 28, en ben op zoek naar een reismaatje voor een grote roadtrip in 2022.<o:p> </o:p>
De afgelopen vijf jaar heb ik regelmatig grote reizen gemaakt met mijn Land Rover Defender met daktent. In die vijf jaar ben ik met ’n vriend in totaal meer dan 1,5 jaar op pad geweest met de auto en heb ik 28+ landen in Europa bezocht. Een fantastische ervaring!<o:p> </o:p>
Nu wordt het tijd voor groter avontuur en nog meer vrijheid! Ik ben op zoek naar een reisgenoot die met mij mee wil naar andere continenten. Hoog op mijn bucketlist staan Zuid-Amerika (uit te breiden met Centraal-Amerika & Noord-Amerika), de zijderoute naar India/Azië en Afrika. Kortom, ik sta open voor al jouw droomreizen!<o:p> </o:p>
Ik heb een safari-stijl Land Rover Defender die klaar is voor avontuur. Ik houd van actieve reizen, ga graag hiken, dompel me onder in andere culturen, rijd het liefst over afgelegen bergpassen, chill af en toe op het strand en maak graag kampvuurtjes in de avond.<o:p> </o:p>
Wie zoek ik?<o:p> </o:p>
Een avontuurlijke jongen of meid van tussen de 20-30 jaar oud. Je bent flexibel, kunt goed lachen, bent positief ingesteld, bent hulpvaardig en houdt natuurlijk van actieve avonturen en de buitenlucht en hebt zin om in 2022 de tijd van je leven te hebben!<o:p> </o:p>
In het kort
-Onvergetelijke roadtrip reis met de Land Rover Defender <o:p> </o:p>
-Doel: Zuid-Amerika, Azië of Afrika (afhankelijk van de grenzen die open zijn en jou en mijn dromen) <o:p> </o:p>
-Vertrek: begin 2022 <o:p> </o:p>
-Terug: eind 2022? Hoe lang wil jij weg?
-Actief buitenleven <o:p> </o:p>
-Vrij wildkamperen, afgewisseld met campings <o:p> </o:p>
-Op zoek naar de mooiste en meest indrukwekkende natuurgebieden <o:p> </o:p>
-Roadtrippen langs leuke dorpjes en steden <o:p> </o:p>
-Jij bent een jongen of meid, tussen de 20-30 jaar oud <o:p> </o:p>
-Jij bent tevens: positief, actief, nieuwsgierig, sociaal en flexibel <o:p> </o:p>
-Check ook de Facebook en Instagram pagina’s voor een leuke impressie van m’n vorige/huidige trips <o:p> </o:p>
Groetjes Tobias<o:p> </o:p>
Reageren mag via het forum of via m’n insta hieronder.
Zie ook: https://www.rafikiontour.com/2021/01/27/reisgenoot-gezocht-2022-roadtrip-naar-andere-continenten/<o:p> </o:p>
Insta: @tobiasvankrieken
Sorry, er zijn geen reacties gevonden.
Login om te antwoorden.