Home Reisforum Oproepen 22 daagse cruise 19 augustus 2024 goedkope buitenkans

• 22 daagse cruise 19 augustus 2024 goedkope buitenkans

laurika

Lid
    10 juni 2024 om 22:30

Cabin maatje vrouw voor transatlantische cruise op 19 aug. voor 22 dagen vanaf Amsterdam via Ijsland Groenland Bermuda Bahamas naar Miami, last minute , fractie van de orignele prijs , maar niet dubbel betalen als single, Ik vind dit een buitenkans , toen dacht laat ik eens kijken of reisgenoten te vinden zijn , toen zag ik deze site . super interessant . Ik ben flexibel easy going en een fitte jonge senior. Laaat gauw wat van je horen.

Shalom Lauri

laurika antwoordde 2 maanden geleden 3 leden · 3 reacties
  • 3 reacties
  • 076

Lid
    12 juni 2024 om 12:25

Leuk, ik heb je een PB gestuurd

• Wilma

Lid
    15 juni 2024 om 15:19

Hallo Lauri, wat jammer dat ik die 22 dagen vanaf 19 augustus niet kan want ik denk er net zo over. Het is schreeuwend duur als je alleen reist. Misschien een volgende keer?

• laurika

Lid
      15 juni 2024 om 15:30

Hoi Wilma, bedankt voor je bericht, ja wie weet, ik ben van de korte tremijn planning meestal, dan heb je natuurlijk van die fikse kortings aanbiedingen. dit kwam spontaan voorbij en heeft heeft allemaal bucketlist bestemmingen incluisief , dus dat leek me wel wat. !

Ik heb nog met de touroprator heen en weer geschreven, maar de prijs voor 1 of 2 personen is ca. 3100 $

wanneer ga jij met vakantie .. ?

Login om te antwoorden.