Home Reisforum Oproepen 3 maanden reis 2023

• 3 maanden reis 2023

Juliab9

Lid
    25 september 2022 om 22:36

Liefst begin ik m’n reis in maart 2023 met iemand vanuit NL en zien we hoe t loopt. Reis naar Thailand, Costa Rico, Mexico, Indonesië 😊 alles nog open.

Reismaatje – vrouw, eind 20. Ik ben zelf 27.

Reis vanaf NL vertrekkend.

• Dit onderwerp is bijgewerkt 2 jaren geleden door  Juliab9.
    Anouk antwoordde 1 jaar, 10 maanden geleden 6 leden · 5 reacties
  • 5 reacties
  • Nina

Lid
    26 september 2022 om 06:13

Hi Julia! Ik ben zelf opzoek naar een reismaatje in januari en/of februari. De landen die je noemt lijken me ook erg leuk om te bezoeken! 🙂 Ben je flexibel qua reisperiode?

• Claire

Lid
    12 oktober 2022 om 16:22

He Julia en Nina,

Ik ben van plan om in januari voor zo’n 3 maanden naar Midden-Amerika te vertrekken (misschien Guatemala, Nicaragua, Costa Rica, Panama?) en het lijkt me leuk om dit deels samen met mensen te reizen.

Ik ben 26, woon in Zwolle, houd van lekker eten, yoga, surfen, spelletjes en honden. Lijkt me leuk om contact te hebben, wie weet kunnen we een stukje samen op pad?

Instagram: @ clairehoutvast

Liefs!

• Hester

Lid
    25 oktober 2022 om 20:43

Hiiii allemaal 😃

Ik ben Hester (32jr) en ga vanaf 29 december drie maanden reizen door Mexico-Belize-Guatemala-Honduras en/of el salvador-Nicaragua. Iemand zin om deels mee te gaan of af te spreken?

Groetjes Hester

• Emma

Lid
    6 november 2022 om 09:28

Hoi hoi goedemorgen!

Ik zou ook graag eind maart een mooie reis willen maken voor een aantal maanden. Voor mij is het ook nog totaal open waarheen, alles lijkt me leuk! Daarnaast lijkt het me gezellig om samen met iemand aan de reis te beginnen. We zouden even kunnen contacten! Laat maar weten😘.

Liefs, demi

• Anouk

Lid
    24 november 2022 om 13:44

Hi allemaal!

Eind maart 2023 vertrek ik voor 2 maand naar Ecuador/Peru en Bolivia. Mochten jullie daar ook naar toe gaan mag je me altijd een berichtje sturen. Leuk om samen iets te ondernemen😇

Liefs Anouk

Login om te antwoorden.