Home Reisforum Oproepen 4 maanden reis maart 2023 Azië/Amerika/Australië

• 4 maanden reis maart 2023 Azië/Amerika/Australië

Emma

Lid
    6 november 2022 om 09:46

Hallo allemaal!

Mijn naam is Demi en ben 23 jaar. Ik zou graag maart/april 2023 een mooie reis willen maken. Ik weet zelf nog niet helemaal waar ik naar toe wil, omdat alles mij leuk lijkt. Azië/Amerika/Australië staan wel hoog aan mn bucketlist. Het lijkt me super leuk om dit samen met iemand te doen en samen te kunnen sparren over waar we naar toe kunnen gaan. Stuur me gerust een berichtje. 🫶🏽

Veel liefs, 😘

Demi

Loe antwoordde 1 jaar, 10 maanden geleden 6 leden · 5 reacties
  • 5 reacties
  • Ma

Lid
    9 november 2022 om 09:08

Hallo Demi,

Ik ben Maikel (36) en heb vorige week een ticket geboekt naar Nieuw Zeeland. Ik ben daar in januari en februari. Geen idee wat je plannen zijn maar misschien kunnen we elkaar ontmoeten?

Groetjes,

Maikel

• Sven

Lid
    17 november 2022 om 22:55

Hej Demi, ik Sven 26 jaar kom graag in contact! Nu t/m eind maart zou ik lekker ergens naartoe op reis willen en kunnen.

• Madalien

Lid
    10 januari 2023 om 13:06

Hoi Demi,

Ik ben ook van plan om ergens in maart/april/mei voor 2 maanden alleen naar Australië/Nieuw-Zeeland te gaan en ik zoek ook iemand om in ieder geval het begin een beetje samen door te komen, haha! Ik ga wel proberen om super low budget te gaan. Dus ik weet niet of dat zal matchen natuurlijk! Maar misschien kunnen we eens contact hebben 🙂 ik heb trouwens net 28 jaar!

Liefs,

Madalien

• Roos

Lid
    15 januari 2023 om 00:10

Hi, wat leuk! Ik heb een ticket geboekt naar thailand op 19 maart. Als je wilt kunnen we samen reizen 🙂 Let me know!

• Loe

Lid
    29 januari 2023 om 08:45

Haaa Demi,

Ikzelf wil graag 4 weken naar Azië toe, maar alles vind ik toch wel een grote stap, wellicht kan ik jou vergezellen in het begin van jouw avontuur?

Groetjes Loe

Login om te antwoorden.