Home Reisforum Oproepen 4 weken Zuid Amerika in april/mei/juni

• 4 weken Zuid Amerika in april/mei/juni

Onbekend lid

Verwijderd lid
    11 januari 2022 om 22:37

Hoi! Mijn naam is Saar, ik ben 26 jaar en woon in Amsterdam. Ik werk sinds 1,5 jaar en zou graag naar Zuid Amerika willen in april, mei of juni voor ongeveer 4 weken. Zelf zit ik te denken aan Mexico, Costa Rica en/of Panama. Ik zou het liefst gaan met een meisje van ongeveer mijn leeftijd (24-29) die een beetje in dezelfde levensfase zit als ik.

In mijn vrije tijd hockey ik, houd ik van lekker borrelen/terrassen en festivals. Tijdens de reis zou ik een afwisseling van relaxen op het strand, cultuur en hikes perfect vinden.

Saskia antwoordde 2 jaren, 9 maanden geleden 4 leden · 3 reacties
  • 3 reacties
  • Marije

Lid
    26 januari 2022 om 21:11

Hi Saar, ik zie je oproepje en zie dat hij best wel matcht met wat ik ook leuk zou vinden en mijn oproep😊

Ik ben 27 jaar, al een aantal jaartjes aan het werk en woon in Leiden. Hou erg van reizen maar vind het toch te spannend om helemaal alleen naar die landen toe te gaan.

• Jinte

Lid
    27 januari 2022 om 22:15

Hoi Saar,

Mijn naam is Jinte en ik ben 24 jaar. Ik ben in februari afgestudeerd als hbo verpleegkundige en vertrek 5 maart naar Ecuador met een vriendin van mij die na 3 weken weer naar huis gaat. Eind maart vlieg ik naar Mexico en zou daar graag mijn reis willen starten nmet iemand die ook van hikes houd + cultuur en daarnaast het leuk vind om met een cocktail op het strand te liggen 🙂

Liefs,

Jinte

• Saskia

Lid
    1 mei 2022 om 12:31

Hi Saar! Ben benieuwd of jij inmiddels al een reisgenoot hebt gevonden? Ik weet nog niet hoe ik een bericht kan plaatsen in dit forum maar op mijn profiel zie je in de omschrijving wel wat ik van plan ben! Woensdag vlieg ik naar Mexico en vanaf 2 juni staat mijn plan nog niet vast. Ik reis zonder einddatum. Hoor graag van je! Ik ben ook te vinden op Instagram @saskiawayenberg

Login om te antwoorden.