Home Reisforum Oproepen Australië 2022

• Australië 2022

Onbekend lid

Verwijderd lid
    13 maart 2022 om 15:01

Hallo,

Ik ben marij 73 jaar en kom uit Brabant .

Ik ben op zoek naar een reismaatje die rond september oktober of november dit jaar ook richting Australië gaat.

Ik ga Namenlijk mijn broer op zoeken in Australië.

Misschien is er iemand die ook die richting op gaat zodat ik niet alleen hoef te reizen

Mocht er iemand zijn dan hoor ik dat graag

Groetjes Marij

Ben antwoordde 2 jaren, 8 maanden geleden 2 leden · 3 reacties
  • 3 reacties
  • Ben

Lid
    16 maart 2022 om 16:24

Hallo Marij. Ik ben Ben en (nu nog 74) jaar oud. Ik heb al twee keer Australie bezocht samen met m’n -helaas onlangs overleden zus- en ik heb mijn hart verpand aan dat land. Wil graag nog een keer gaan maar, net als bij jou, is alleen reizen toch een barrière. Enerzijds vanwege het financiéle aspect anderzijds vanwege het motto “gedeelde vreugd is dubbele vreugd”
    Dit is een uiting van serieuze interesse in jouw queste naar een reisgenoot. Het zal nog heel wat serieus aan elkaar snuffelen worden voor het concreet wordt maar laat dit een begin zijn.
    Om te starten, waar woont jouw broer en wat zijn jouw bedoelingen ? Lang, kort, rondtrekken ?
    Van mijn kant wil ik vast uitdrukkelijk een dubbele of verborgen agenda uitsluiten. Ik zoek geen relatie anders dan (hopenlijk) vriendschap en mooie ervaringen delen.

Met vriendelijke groeten,
    Ben

• Onbekend lid

Verwijderd lid
    17 maart 2022 om 18:33

Hallo Ben, bedankt voor je berichtje.

Mijn bedoeling is om iemand te zoeken die met me meereist vanaf Schiphol tot vliegveld Sydney. Ik reis niet graag alleen vandaar, ik dacht misschien vindt ik wel iemand op dit forum die ook richting Australië wilde reizen .

Ik ga ook zeker niet rondtrekken of iets dergelijks.

Mijn plannen zijn om enkele weken bij mijn broer te blijven .

Ik hoop dat dit wat meer duidelijkheid geeft bij je.

Met vriendelijke groet,

Marij van Dun

• Ben

Lid
    20 maart 2022 om 11:17

Hallo Marij. Bedankt voor je antwoord. Jammer maar duidelijk, onze interesses matchen niet.
    Ik begrijp het omdat ik die reis al twee keer gemaakt heb. Het is een hele zit en een reisgenoot cq reisgenote die bekend en een beetje vertrouwd is maakt het wat makkelijker. Al is het maar omdat die niet fors is en daarom niet steeds je armleuning inpikt 🙂
    Ik hoop dat je een reisgenoot vindt.

Groeten, Ben

• Deze reactie is bijgewerkt 2 jaren, 8 maanden geleden door  Ben.

Login om te antwoorden.