Home Reisforum Oproepen Autoreis Balkan en wild kamperen in Turkije 17 dagen in Juni 2024

• Autoreis Balkan en wild kamperen in Turkije 17 dagen in Juni 2024

Demir

Lid
    10 februari 2024 om 00:31

Hallo beste leden ,

ik ben van plan om 8 dagen door de Balkan te reizen en daarna door naar Turkije om daar wild te gaan kamperen . Ik heb het wild kamperen in Turkije al eerder gedaan en dat is me heel goed bevallen , echter zou ik het nog leuker om dit met iemand te doen tussen de 30 en 45 jaar ongeveer . ik heb wat fotos van het gebied in centraal Turkije in mijn profiel. De bedoeling is dat we daar gaan hiken en chillen zoals eten maken bij het kampvuurtje en genieten van het prachtige gebied, een dag of 5 . Daarna een paar dagen naar Eskisehir (linkse progressieve stad) 100km van onze kampeerplek , om even het stadse weer te proeven , fietsen /picknicken en restaurantjes . Daarna rijden we naar Istanbul waar we 2 overnachtingen kunnen doen en de stad kunnen bezichtigen. Ik wil daarna in Turkije blijven nog , jij zou dan vanaf Istanbul terug kunnen vliegen op Amsterdam.

ik heb een 5 persoons tent en in Eskisehir heb ik een appartement met 2 slaapkamers.

We rijden met mijn VW Transporter met dubbel cabine dus lekker ruim( ook om evt fietsen mee te nemen) en hij rijd op diesel . De diesel kosten is ongeveer € 350.- heen , dit delen we dan .

Balkan programma kunnen we in overleg bepalen ,ik sta immers open voor suggesties. ( ik dacht aan Albanie en Montenegro )

Ik hoop dat ik leuke reacties krijg zodat we kennis kunnen maken en overleggen.

Hartelijke groet , Demir

Parijs, Londen , Athene / Istanbul/ Budapest

Griekenland /Spanje /Turkije /Italie /Frankrijk / Engeland /Bulgarije/ Suriname./ rondreis India /rondreis Italie

hiken/ fietsen /tennissen/wandelen /tafelen/muziek / lezen/ meditatie/kamperen/ strand / bergen/wintersport

Demir antwoordde 1 jaar, 1 maand geleden 1 lid · 0 reacties
  • 0 reacties

Sorry, er zijn geen reacties gevonden.

Login om te antwoorden.