Home Reisforum Oproepen Avonturiers gezocht juli-augustus 2024

• Avonturiers gezocht juli-augustus 2024

Jeremy

Lid
    13 januari 2024 om 08:12

Hallo allemaal …

Mijn naam is Jeremy, ik ben 33 jaar oud en op zoek naar één of meerdere reisgenoten voor de periode juli/augustus…

Als het aan mij had gelegen zou ik waarschijnlijk helemaal alleen met een backpack de wereld intrekken, maar 2 weken nadat ik in 2012 thuis kwam van een reis door Europa, werd ik helaas ziek.<div>Naar aanleiding van een hersenbloeding in werd ik deels afhankelijk van een rolstoel en kreeg te maken met flink wat uitdagingen. Ik verloor vrijheid en kreeg een handje vol levenslessen voor de kiezen.

Verder ben ik vrij normaal en erg positief, ik loop alleen moeilijk… 😁

Dit jaar wil ik het avontuur weer opzoeken en mooie plekken zien of bijzondere mensen ontmoeten.

De situatie maakt alleen op reis gaan natuurlijk lastiger, want soms ben ik net even hulp nodig.

Dat is het enige, ik zoek iemand die lekker op reis wil en ook iemand zoekt die gewoon lekker positief in het leven staat, maar ook graag anderen helpt.

Ik rij in een mooie VW Caddy met veel laadruimte, dus een route uitstippelen richting het zuiden en onderweg de juiste hotels of campings boeken of simpelweg een huisje huren in een te gekke regio zijn goede opties.

🙂
    Reageer hieronder of stuur een berichtje..

</div>

• Dit onderwerp is bijgewerkt 8 maanden, 3 weken geleden door  Jeremy.
    Jeremy antwoordde 6 maanden, 1 week geleden 2 leden · 2 reacties
  • 2 reacties
  • Onbekend lid

Verwijderd lid
    28 maart 2024 om 16:47

Hoi Jeremy,

Denk je dat twee super zelfstandige invalide mensen elkaar voldoende kunnen helpen om samen op reis te gaan?

Ik zou jouw stukje geschreven kunnen hebben, ik ben alleen een paar jaartjes ouder.

Ik ben vandaag lid geworden omdat ik iemand zoek om samen naar noord Spanje te reizen, waar een goede vriendin net naartoe geëmigreerd is.

Geen flauw hoe verder contact werkt op deze site, mn als je geen betalend lid bent, maar dat laat ik aan jou over.

Wie weet hoor ik wat van je.

Groetjes,

Jacqueline

• Jeremy

Lid
    28 maart 2024 om 18:37

Hey Jacqueline,

Wat leuk dat je hebt gereageerd op mijn oproep! Ik ben in principe weinig hulp nodig, maar ik moet wel iemand bij mij hebben om op terug te vallen, dus ik weet niet of dat haalbaar is…

Tevens…

Vrij kort, nadat ik mijn oproep plaatste, heeft een reisgenoot zich aangeboden en samen met hem heb ik een rondreis in Frankrijk uitgestippeld en geboekt. Natuurlijk ben ik super blij dat het zo gelopen is en kijk ik uit naar de zomer. Maar, dit betekent ook dat ik onderhand niet meer op zoek ben naar een reisgenoot. Ik zal eens kijken of ik mijn oproep kan verwijderen.

Allereerst, voel je vrij om mijn tekst zover mogelijk te kopiëren voor een eigen oproep. Het is echt een kwestie van geluk hebben natuurlijk…

Ik hoop dat je wat gaat vinden! Zet’m op!

Hartelijke groet,

Jeremy

Login om te antwoorden.