Home Reisforum Oproepen Centraal-Azië april/mei 2024

• Centraal-Azië april/mei 2024

Hessel

Lid
    3 december 2023 om 13:15

Hoi iedereen! Ik ben Hessel, 21 jaar oud en ik ben van plan om in april en mei 2024 een reis te maken naar Centraal-Azië. Ik zou deze ervaring heel graag delen met één of twee anderen gedurende de hele, of een deel van de reis!

Ik heb zelf al een goed idee welke route ik wil nemen, maar we kunnen natuurlijk altijd wat aanpassen. Mijn idee was om te beginnen in Bishkek en vanaf daar via de Issyk-kul meer door te steken naar Kazachstan. Hier kunnen we dan een paar dagen besteden rond de Kolsai meren en in het nationaal park Altyn-Emel. Hierna een paar dagen in Almaty, om vanaf daar te vliegen naar Dushanbe. Na een aantal dagen in Tajikistan leek het me leuk om de trein te nemen naar Tasjkent (Oezbekistan) en vanaf daar met de trein de steden Samarkand en Bukhara te bezoeken.

Iets meer over mijzelf: recent heb ik m’n bachelor scheikunde afgerond aan de Radboud Universiteit en nu ben ik geïnteresseerd om wat meer van de wereld te verkennen. In mijn vrije tijd speel ik curling op hoog niveau. Sinds een paar jaar leer ik Russisch, dit komt ook goed van pas in Centraal-Azië.

Lijkt het je leuk om mee te gaan? Laat dan gerust een berichtje achter en dan kunnen we wat meer over de details spreken!

Hessel antwoordde 10 maanden geleden 1 lid · 0 reacties
  • 0 reacties

Sorry, er zijn geen reacties gevonden.

Login om te antwoorden.