Home Reisforum Oproepen Costa Rica maart – april 2024

• Costa Rica maart – april 2024

Fleur

Lid
    18 november 2023 om 18:42

Hi! Ik ben Fleur en ik ben op zoek naar een vrouwelijke reiziger die het leuk lijkt samen naar Costa Rica te gaan! Mijn plan is om eind maart voor ongeveer 25 dagen Costa Rica te gaan verkennen. Zelf houd ik heel veel van ontdekken en doen. Ziplinen, overnachten in een eco lodge, een jungle tour doen, surflessen volgen en hiken lijken me supergaaf! Maar op het strand liggen, muziek luisteren en lezen vind ik ook geen straf (it’s all about balance right). Lijkt het je leuk samen te reizen en hebben we een beetje dezelfde interesses? Stuur me dan een berichtje!!! 😊

Laura antwoordde 10 maanden, 4 weken geleden 3 leden · 2 reacties
  • 2 reacties
  • Lara

Lid
    30 december 2023 om 19:13

Hi! Ik ben Lara, bijna 23 jaar en ik heb precies dezelfde interesses met daarbij ook dat ik enorm van dieren hou. Ik weet niet of jij vast zit aan eind mei/april, maar ik heb 2 maart t/m 22 maart vrij van werk en wil dan naar Costa Rica. Als jij toevallig in die periode ook kan dan lijkt het mij super leuk om samen dit avontuur aan te gaan 🙂

Groetjes Lara

• Laura

Lid
    8 januari 2024 om 14:37

Hoi Fleur ( & Lara),

Zijn jullie al verder gegaan met plannen? 😉

Ik ben Laura, 28 jaar en ben op zoek naar een reismaatje (of meerdere). Ik zit niet vast aan periodes, maar vermijdt liever de (zomer)vakanties ivm de duurdere prijzen.

Ik hoor het graag van jullie! 😉

Login om te antwoorden.