-
Florida en Caribische cruise 2025/2026
Ben op zoek naar een reisgenoot buddy voor vakantie welke start eind december 2025, planning is rond 27 dec richting miami te vliegen vandaar staat voor mij key west en orlando (Universal Studios 31 dec) op het programma en vervolgens vanaf 4 januari 2026 7 nachten in te schepen op cruise Independance of the seas vanuit Miami naar perfect day cococay, Falmouth jamaica, Georgetown grand cayman , Cozumel mexico en terug naar Miami waar nog 1 a 2 overnachtingen voor terug te keren naar Nederland. Op dit moment zit ik nog in de planning fase op de cruise na, dus laat graag tijdig weten als er interesse is.
Lichte Voorkeur is vrouwelijke resisgenoot maar is zeker geen pre, mijn leeftijd zal dan 49 zijn waarbij ik m’n 50e in grand cayman zal vieren, dus in plaats van een groot feest ervoor gekozen om het aan een leuke vakantie te besteden waarbij ik hopenlijk wat nieuwe mensen en vrienden leer kennen. Dus iemand van rond m’n eigen leeftijd is ook wel een pre maar ook hier geen must zolang er een leuke klik is.
Sorry, er zijn geen reacties gevonden.
Login om te antwoorden.