Home Reisforum Oproepen Frankrijk juli – aug 2022

• Frankrijk juli – aug 2022

Marijn

Lid
    20 mei 2022 om 09:17

Hey!
    Ik ben Marijn, 33 jaar en zou graag in juli of augustus 1,5 of 2 weken naar Frankrijk willen gaan. Het gebied maakt niet veel uit, als het maar vlakbij een rivier is. Want wat nog altijd hoog op mijn lijstje staat, is om een keer te gaan raften. Dit zou ik dan ook heel graag willen doen. Daarnaast hou ik van wandelen, fietsen/mountainbiken in de natuur, een keer een stad bezoeken oid, maar vind ik relaxen en ontspanning ook belangrijk. Lezen oid! Ik vind eigenlijk heel veel dingen leuk en sta ook open voor andere interesses en hou wel van een beetje avontuur. Kortom een afwisselende vakantie tussen actief zijn, maar ook zeker ontspanning en opladen. Al hoeven we ook niet alles samen te doen. Alles kan, niks moet 🙂 qua verblijf ben ik niet van het échte kamperen. Maar een chalet of bungalow oid waar nog een beetje luxe is, vind ik wel fijn. Ik zou graag met de auto gaan (zelf heb ik een auto, al twijfel ik nog of die geschikt is voor lange afstanden).

Lijkt je dit ook leuk? Stuur gerust een berichtje. Ik ben trouwens op zoek naar iemand van ongeveer tussen de 28 en 48 jaar. En het liefst iemand die in Nederland (noord, midden, oost) woont, ivm het samen reizen.

Groetjes, Marijn

• Dit onderwerp is bijgewerkt 2 jaren, 6 maanden geleden door  Marijn.
    • Dit onderwerp is bijgewerkt 2 jaren, 6 maanden geleden door  Marijn.
    Marijn antwoordde 2 jaren, 6 maanden geleden 2 leden · 2 reacties
  • 2 reacties
  • Maxim

Lid
    20 mei 2022 om 14:13

Hoi ik kom net pas kijken op deze site en kwam jou reactie tegen

Ik ga 5 augustus naar de camping in de ardeche

Raften daar stroomt het niet snel genoeg voor maar conoe op de rivieren ardeche chassezac en ceze zijn allemaal in de buurt waar de ardeche de heftigste is

Fietsen zijn te huur op de camping ik zelf kom er al 45 jaar vroeger met mijn ouders nu met me kind

Ik ben gescheiden ben niet op zoek naar een vrouw sex contact ik ga op vakantie voor mijn rust .ga vaak in de avond uit eten bij joke in grosspieren een 3 gangen menu kost 16 euro en een halve liter fris 3 euro

Daar ga ik zelf niet voor zweten in de keuken wel bak ik 1 keer voor alle kinderen daar pannenkoeken zodat ouders even samen weg kunnen

Ik zou het plezierig vinden om met jou voor de caravan te kunnen zitten in de avond met glas wijn

Ik ga hier naar toe berrias et casteljau camping les blaches daar zul je ook fotos kunnen vinden

Ik en mijn dochter snorkelen veel of gooien een hengel uit verder is het daar altijd 35+ dus warm zat om te zonnen

Mocht ik toch te oud zijn om mee te reizen hoop ik dat je een fijne vakantie gaat hebben.

En anders lees ik graag je mailtje terug

Maxdaoc@live.nl

• Marijn

Lid
    21 mei 2022 om 08:04

Hey!

Bedankt voor je uitgebreide verhaal! Echter zou ik toch liever richting de rivier de Durance gaan of de Ubaye om te gaan raften.

Groetjes,

Marijn

Login om te antwoorden.