-
Frankrijk juli – aug 2022
Hey!
Ik ben Marijn, 33 jaar en zou graag in juli of augustus 1,5 of 2 weken naar Frankrijk willen gaan. Het gebied maakt niet veel uit, als het maar vlakbij een rivier is. Want wat nog altijd hoog op mijn lijstje staat, is om een keer te gaan raften. Dit zou ik dan ook heel graag willen doen. Daarnaast hou ik van wandelen, fietsen/mountainbiken in de natuur, een keer een stad bezoeken oid, maar vind ik relaxen en ontspanning ook belangrijk. Lezen oid! Ik vind eigenlijk heel veel dingen leuk en sta ook open voor andere interesses en hou wel van een beetje avontuur. Kortom een afwisselende vakantie tussen actief zijn, maar ook zeker ontspanning en opladen. Al hoeven we ook niet alles samen te doen. Alles kan, niks moet 🙂 qua verblijf ben ik niet van het échte kamperen. Maar een chalet of bungalow oid waar nog een beetje luxe is, vind ik wel fijn. Ik zou graag met de auto gaan (zelf heb ik een auto, al twijfel ik nog of die geschikt is voor lange afstanden).Lijkt je dit ook leuk? Stuur gerust een berichtje. Ik ben trouwens op zoek naar iemand van ongeveer tussen de 28 en 48 jaar. En het liefst iemand die in Nederland (noord, midden, oost) woont, ivm het samen reizen.
Groetjes, Marijn
Login om te antwoorden.