-
INDIA REIS JANUARI FEBRUARI 2023
Zoek een fijne vrouw 60-75 jaar, Indiaminded net als ik, vrouw, en ben je ook avontuurlijk, sportief, spiritueel, bereisd, flexibel, positief en evenwichtig?
Ik wil 2 maanden naar India, Goa, gokarna, Rishikesh.
Wie gaat er met mij mee?
Sankirtana antwoordde 1 jaar, 7 maanden geleden 5 leden · 7 reacties -
7 reacties
-
Hallo Gypsy, dat lijkt me precies wat ik zoek. Hoe komen we in contact ?
Groetjes Lia
-
Hoi Lia,
Wat leuk dat je reageert.
Schrijf mij wat uitgebreider?
Mail: meander3@hotmail.com
Groetjes anne
-
Hallo Lea . Ik Zaréh ben 62 en wil heel graag half februari /maart naar India reizen . Ik zou het leuk vinden om samen gedeeltelijk te reizen . Ik wil o.a graag tijd doorbrengen in een ashram . Ik ben yoga docent en wil daar ervaring in opdoen . Wat zijn jouw plannen en heb je al reis plannen met andere menzen hier ? Ben al vaak in India geweest ? zonnige groet .
-
Hoi,
Wat leuk dat je reageerde.
Ondertussen ga ik met een vriendin naar India.
Maar wie weet zijn we op dezelfde tijd en plaats in India, dan zouden we elkaar kunnen treffen.
Waar ga jij naartoe en wanneer precies?
En waar woon je in Nederland?
Groetjes namaste
-
Hallo India Lovers,
Ik ga ook naar India januari/februari/maart. Misschien een idee om elkaar ergens te ontmoeten?
Ik ben 68 jaar, een yoga/meditatie enthousiast en al vele malen in India geweest.
Deze keer ben ik eind januari tot eind februari in Gokarna/Goa.
In maart naar Rishikesh.
Als jullie het een mogelijk leuk idee vinden dan stuur ik mijn email adres. Groetjes P. -
Hallo Petra,
Wat een leuke reactie..
Je doet ongeveer hetzelfde als ik, en fijn dat je al vaak in India bent geweest.
Waar woon je in Nederland?
Wij zijn denk ik ongeveer op dezelfde tijdstippen in gokarna en Rishikesh.
Je kunt mij schrijven naar email meander3@hotmail.com
Groetjes gypsie
-
Ik wil graag naar Vrindaven en Udupi naar een Ayurveda kuuroord.
Wie wil met mij mee. Ik ben 52 en ben nog nooit in India geweest, weet wel het een en ander over de Oosterse filosofie en wil het graag zelf ervaren.
Login om te antwoorden.