Home Reisforum Oproepen Klein weekje Amalfikust (Italië) April 2023 25-35 jr

• Klein weekje Amalfikust (Italië) April 2023 25-35 jr

Anne

Lid
    29 december 2022 om 15:34

Hola!

Mij lijkt het leuk komende April per auto of OV de prachtige Amalfikust te verkennen in Italië! Lijkt me leuk sowieso de volgende dorpjes te bezoeken: Sorrento, Positano, Amalfi en..?

Ik ben zelf 28 jaar en kom uit Gouda ZH, veel gesettelde vriendinnen en het lijkt mij daarom leuk nieuwe contacten op te doen om een gezellige vakantie mee te beleven!

Hou van een combinatie van lekker actief zijn maar ook relaxen. Dus dingen bezichtigen/tourtje doen, wandelen/hiken maar ook lekker neer struinen op het terras met een heerlijke pasta en goed glas wijn of lekker een middag naar het strand. ’s Avond gezellig drankje en spelletje doen en eventueel een feestje.

Mij lijkt het leuk dit samen of juist met zijn 4en ofso te doen! Spreekt jou dit nou ook aan, stuur mij dan een berichtje en laten we kennismaken 🙂

Groetjes,
    Anne

• Dit onderwerp is bijgewerkt 1 jaar, 10 maanden geleden door  Anne.
    maureen antwoordde 1 jaar, 9 maanden geleden 4 leden · 3 reacties
  • 3 reacties
  • mtw

Lid
    29 december 2022 om 15:41

Hoi Anne,

Ik ben langzaam bezig mijn vakantieplannen voor het nieuwe jaar te bedenken. Ik wil graag nog een keertje naar Italië, daarom sprak jouw oproep mij wel aan.

Ik woon in oosten, net over de Duitse grens, ter hoogte van Winterswijk ongeveer. Ik ben 34 jaar.

Mocht het je wat lijken om eens contact te leggen om eens kennis te maken, stuur dan even een privé berichtje.

Groetjes, Matthijs

• mar

Lid
    30 december 2022 om 22:37

hai anne

wat leuk ik zat ook al tekijken om met de trein richting italie tegaan was al bezig met uitzoeken nachtrein enz ben een gezellige dame uit hoofddorp

grt mar

• maureen

Lid
    27 januari 2023 om 17:11

Hey!

superleuke oproep!

Ik wil ook april richting italie:)

Ik herken mij zeer in jouw beschrijving:)

graag hoor ik van je !

vriendelijke groet,

maureen

Login om te antwoorden.