Home Reisforum Oproepen Land Rover Defender 110 met daktent roadtrip in 2022

• Land Rover Defender 110 met daktent roadtrip in 2022

Tobias

Lid
    20 maart 2022 om 12:26

Hey!

Wie gaat er mee naar Zuid-Amerika, Noord/Centraal-Amerika, Afrika of Azië? Lekker van de gebaande paden af met een Land Rover Defender met daktent.

Ik ben Tobias, net 29, en kom uit Oirschot. Ik houd van lekker actieve reizen, hiken, reisfotografie en roadtrips met vrienden.

Na twee grote reizen door Europa heb ik ontzettend veel zin in een roadtrip op een ander continent! De afgelopen maanden heb ik de auto opnieuw voorbereid voor een grote reis, het enige wat mist is een reisgenoot die van avontuur, natuur en actieve vakanties houdt.

Ik wil heel graag langere tijd op reis en nieuwe plekken ontdekken en van de vrijheid genieten. Ik hou van rondtoeren, vette hiketochten, backpacken, kanoën, fotografie, kampvuurtjes en kamperen.

Mijn voorkeur qua bestemming gaat uit naar Zuid-Amerika, of een combi van Noord- en Centraal-Amerika. Ik denk dat deze continenten de meeste afwisseling en vrijheid tijdens het reizen bieden. Maar ook de andere continenten lijken me fantastisch.

Het liefst ga ik voor langere tijd weg (6-12 maanden), zo hebben we de tijd om een continent echt te ontdekken. Als je op deze manier reist hoeft je spaarpotje echt niet mega groot te zijn trouwens, de meeste die ik spreek zijn daar bang voor.

Lijkt het jou leuk om mee op reis te gaan? Stuur me een berichtje of kijk voor meer info op: https://www.rafikiontour.com/2021/01/27/reisgenoot-gezocht-2022-roadtrip-naar-andere-continenten/

Ps. Ik ben echt mega slecht in het maken van een kleine foto selectie.. sorry daarvoor

Tobias antwoordde 2 jaren, 12 maanden geleden 1 lid · 1 reactie
  • 1 reactie
  • Tobias

Lid
    20 maart 2022 om 12:45

M’n ideale reismaatje is trouwens 20-32 jaar oud (m/v)

Login om te antwoorden.