-
MET SPOED vrouwelijke reisgenoot gezocht van +/- 30 april 2021 t/m 3 juni Italië
Mijn vrouw is 6 maanden geleden na een oneerlijk gevecht aan borstkanker en leukemie overleden en de reisgenote, een kennis van mijn vrouw, waarmee ik enkele maanden geleden heb afgesproken heeft een paar dagen geleden wegens ernstige gezondheidsklachten afgezegd en gaat naar het ziekenhuis.
Deze vakantie hadden wij in mei 2020 geboekt toen de vooruitzichten van mijn vrouw nog uitstekend waren en wij dachten dat COVID wel overgewaaid zou zijn.
Ik wil zonder verdriet deze reis gewoon door laten gaan, haar laatste wens uitvoeren en haar as in Italië verstrooien, maar voornamelijk heel veel genieten.
Vanwege de zeer slechte conditie van mijn vrouw (immuunsysteem bijna op nul) zit ik op enkele uitzonderingen na al vanaf september 2019 in quarantaine, ik heb dit keihard nodig, ik wil op 7 mei mijn zestigste verjaardag vieren in een goed restaurant, met een goed glas wijn. Ik zit al 6 maanden alleen thuis en heb behoefte aan gezelschap op reis, ik wil benadrukken dat ik niet op zoek ben naar een partner. Als deze poging op zulke korte termijn niet lukt, ga ik alleen.
De mooie appartementen (met 2 en 3 slaapkamers) zijn al betaald, ik betaal alle reiskosten, eten en drinken.
We eten in goede restaurants, drinken goede wijnen en gaan naar hele mooie plekken.
Ik verwacht alleen een redelijke bijdrage voor eten en drinken die we, als je interesse hebt om te gaan, zullen bespreken.
Ik ben 59 jaar, flexibel, ongevaarlijk, meegaand, informeel en humoristisch.
Vandaag, maandag 26 april gaan de restaurants in het grootste deel van Italië weer open, je kan tot 21.30 uur buiten eten. Vanaf 22.00 geldt de avondklok.
Om deze reis niet te laten eindigen in een ramp zijn er een aantal belangrijke punten.
Ik realiseer me dat dit veel gevraagd is, maar als je een heel andere verwachting van reizen hebt werkt het gewoon niet.
Als we matchen, beloof ik dat je er geen spijt van zult krijgen.
Jouw profiel en de praktische en belangrijke punten voor de reis (slow travel):
· Je hebt voordat we gaan een negatieve PCR test met reiscertificaat geregeld die bij aankomst in Italië niet ouder mag zijn dan 48 uur.
· Je hebt een ‘Self-declaration form’ ingevuld, je houdt je aan de regels die in Italië en doorreislanden gelden.
https://www.salute.gov.it/portale/nuovocoronavirus/dettaglioContenutiNuovoCoronavirus.jsp?lingua=italiano&id=5412&area=nuovoCoronavirus&menu=vuoto&tab=3 onderaan de pagina.· Je bent een gezonde, onafhankelijke, ruimdenkende, eerlijke, punctuele, enthousiaste, optimistische vrouw, je hebt een goed gevoel voor humor en een positieve inslag.
· Je interesses zijn in kleine steden en dorpen, landelijke gebieden, natuur, wijnhuizen, lokale Franse en Italiaanse gerechten, willekeurig rondrijden, misschien een toren beklimmen voor het uitzicht, soms gewoon leven zoals de plaatselijke bevolking, geen musea of kerken bezoeken.
· Tijdens de reis heb je geen langdurige belangrijke verplichtingen met werk, familie of huisdieren, die veel tijd in beslag nemen.
· We gaan veel rijden, mijn schatting is ongeveer 5.000-6.000 kilometer, niet alleen naar de appartementen, maar ook in de gebieden waar we verblijven, om steden en dorpen te bezoeken of gewoon rond te cruisen. Het zou erg handig zijn als je een rijbewijs hebt, maar het is geen dealbreker.
· Gebruik gerust je telefoon om foto’s, films te maken, in te checken, te posten, reacties te controleren, soms te reageren, maar app, chat of bel niet de hele dag en maak niet onbeperkt selfies.
· Temperaturen zullen zowel hoog als laag zijn, breng geschikte kleding mee voor beide weersomstandigheden en misschien (e)boeken en/of een laptop, ik moet soms een paar uur werken. Neem niet al te veel bagage mee.
· Als je zelf wilt kiezen waar we heen gaan, maak dan een lijst van plaatsen die je wilt bezoeken en dingen die je wilt zien. Er is geen reisplan, ik heb al heel veel gezien in die gebieden, dus ik kan de meeste van je wensen volgen als ze redelijk zijn. Ik ben geen fan van grote steden, af en toe is geen probleem.
Na aankomst in Siena moeten we ons melden bij de lokale USL/ASL (Local Sanitary Institute) met het bewijs van de negatieve PCR test. Dan in een vrijwillige zelf-isolatie gaan van 5 dagen (gebaseerd op vertrouwen, net als in Nederland, geen controle), na 5 dagen moet er weer een test worden gedaan.
Niemand houdt zich aan die 5 dagen.
Stuur me een PM als je echt geïnteresseerd bent of mail me op martin@amorison.eu
Voorlopige reisdetails:
Ik start in Delft en kan je, binnen redelijke grenzen, ophalen. Mocht je noordelijk wonen verzoek ik je zelf naar Delft te komen. Ik ben op zoek naar een tussenstop, maar het lijkt erop dat alle landen tussen Nederland en Italië alleen voor doorreis gebruikt kunnen worden. Dat maakt het hebben van een rijbewijs belangrijk(er).
1. Siena, Italië
Aankomst 30/4, vertrek 8/5
2. Venetië, Italië
Aankomst 8/5, vertrek 13/5
3. Siena, Italië
Aankomst 13/5, vertrek 2/6
4. Bazel, Zwitserland (als dat op dat moment mogelijk is)
Aankomst 2/6, vertrek 3/6
Sorry, er zijn geen reacties gevonden.
Login om te antwoorden.