Home Reisforum Oproepen Oktober 2021 vakantie?

• Oktober 2021 vakantie?

Farah

Lid
    27 september 2021 om 20:57

Hallo allemaal, ik ben sinds vandaag lid van deze site. Erg leuk, want ik zoek een maatje voor een reis in de periode 19 oktober – 3 november (hoeft niet de hele periode te zijn)

Ik had een reismaatje tot een paar dagen geleden. Dat werkte jammer genoeg niet.. Ik ben nml open, communiceer goed en vindt het belangrijk terug te zien in de ander. Dus ben jij die persoon? En vrouw? En wil je graag op reis? Hit me up.

NB: het originele idee was een treinreis door Europa. Ik ben flexibel en kan me dus aanpassen naar totaal iets anders. Wil ‘gewoon’ graag even loskoppelen van de dagelijkse routine 😄

Ahmed antwoordde 3 jaren, 1 maand geleden 4 leden · 5 reacties
  • 5 reacties
  • Globetrotter0

Lid
    5 oktober 2021 om 10:54

wat voor vakantie wil je gaan doen?

sta je open voor een zonvakantie? ik ben een v.

gr

• Farah

Lid
      6 oktober 2021 om 09:29

Sorry, ik ben nieuw in de groep en moet de handigheid nog vinden om te reageren haha Inmiddels heb ik iets staan, Dank voor je bericht!

• Marinka

Lid
    6 oktober 2021 om 08:59

HI Farah,

Ik ben op zoek naar een reisbuddy voor de periode 27okt – 30/31okt om een stedentripje te doen. Maar ik sta ook open om iets anders te doen.

Mijn ideale reis bestaat uit een combi tussen cultuursnuiven, relax momenten en activiteiten. Spreekt je dit ook aan?

Iets over mezelf; mijn naam is Marinka, 27jr jong en hou van spontaniteit. Verder vind ik fijn om onder de mensen te zijn en sociale contacten hebben en houden.

Graag hoor ik van jou of dit wellicht iets voor je is!

Groetjes Marinka

• Farah

Lid
      6 oktober 2021 om 09:28

Hoi Marinka, ik heb inmiddels al iets staan. Een stedentrip vind ik altijd wel leuk, ik ben zelf voornemens om in december ook een reisje te boeken. Dus mocht je dan beschikbaar zijn, let me know!

• Ahmed

Lid
    6 oktober 2021 om 17:08

Lijkt me erg gezellig..

Ik ben Ahmed en Ik heb vakantie van 11 oktober tot 31 oktober

Login om te antwoorden.