Home Reisforum Oproepen reis met truck naar Mongolië 2022

• reis met truck naar Mongolië 2022

Oscar

Lid
    30 augustus 2021 om 11:01

Reisgenoot gezocht voor een reis van 6 a 8 maanden in 2022 naar Mongolië. Wordt uitgevoerd met een camper/expeditietruck 4×4. Vrachtwagenrijbewijs is handig, maar geen voorwaarde. Is avontuurlijk. Reken op 1/3 van de tijd volle reisdagen in een wat lawaaiige truck, waarvan ik de eigenaar ben. De reis wordt gemaakt op basis van gelijkwaardigheid in inbreng en uitvoering.

albert53 antwoordde 2 maanden, 3 weken geleden 4 leden · 4 reacties
  • 4 reacties
  • Loes

Lid
    30 september 2021 om 17:57

Hoi Oscar,

Mongolië.

Lijkt mij fantastisch.

Kun je iets meer vertellen .

Hartelijke groet,

Loes

• Oscar

Lid
    30 september 2021 om 18:52

Dag Loes,

Wil ik graag doen, maar je stelt een tamelijk ongerichte vraag, komt bij dat ik verdere hoofdlijnen en details graag zal uitwerken met mijn reisgenoot. Graag even bellen. Mijn tel nr is 0655751644, e-mail is maartenmeijn@gmail.com. Hoop van je te horen, hartelijks, Oscar

• Klaas

Lid
    26 oktober 2022 om 01:25

Hallo Oscar, ben je al wat verder met je plannen? Ik had hetzelfde idee, ben een jaar of zes geleden in Mongolië geweest, en het plan opgevat om daar zo’n Russische minibus 4WD te kopen, die voor weinig geprepareerd wordt, en dan terug te reizen naar NL.

Maar ik vind het ook prima om van hier te vertrekken als jij een goede 4WD truck hebt. Ik heb zelf ook 4WD gereden, ben aardig technisch en kan goed improviseren.

Het zou leuk zijn als we met wat gelijkgestemden zoiets kunnen doen.

Wel even zorgvuldig een route plannen 😉

Ik zou in eerste instantie gaan overwinteren vanaf half dec, maar een zuidelijke route is natuurlijk prima mogelijk. Maar het ligt er natuurlijk aan wanneer je in Mongolië wilt zijn. In de winter is het daar echt koud…

• albert53

Lid
    15 juni 2024 om 22:31

Hallo Oscar,

Ik lees net een bericht van je Mongolië reis en hoop dat die geslaagd was.

April 2025 is er een georganiseerd camperreis naar China en ik zoek iemand die dat samen met mij wil beleven.

Als je dit iets lijkt graag een mailtje

Groet, Albert pietersea@hotmail.com

Login om te antwoorden.