Home Reisforum Oproepen Reisgenoot gezocht 2022/2023

• Reisgenoot gezocht 2022/2023

Geplaatst door Jasmijn op 2 april 2021 om 09:52

Hoii,

Mijn naam is Jasmijn. In het schooljaar van 2022/2023 ben ik van plan om een grote reis te maken. Het maakt mij niet echt uit waarnaar toe. Er zijn namelijk veel landen die mij aanspreken. Ik ben wel van plan om naar meerdere landen te reizen. Daarnaast wil ik graag reizen op een niet zo heel groot budget. Ik ben hiervoor op zoek naar een reisgenoot. Lijkt het jou nou leuk om in 2022/2023 een wereldreis te maken met mij? Stuur dan gerust een berichtje.

Jasmijn

Raisa antwoordde 1 jaar geleden 7 leden · 9 reacties
  • 9 reacties
  • Lotte

Lid
    26 mei 2021 om 16:16

Heyy! Mijn naam is Lotte en ik ben precies hetzelfde van plan! Ik wil ontzettend graag naar Australië, misschien kun jij je reis daar beginnen en dat we samen de eerste paar dagen/weken optrekken? Lemme know of je geïnteresseerd bent!

Veel groetjes Lotte!

• Veronique

Lid
    23 juni 2021 om 15:34

Hoi! Mijn naam is Veronique en ik wil graag door Zuid Amerika reizen! Misschien wil je daar ook heen?

• Lotte

Lid
      23 juni 2021 om 16:14

Hoi Veronique,

Ik zou liever wel in Australië willen rondreizen 😅

Groetjes Lotte

• Veronique

Lid
    11 augustus 2021 om 21:11

Ik heb ook een topic geopend zo net, ben van plan een wereldreis te maken ook dat jaar! Australië wil ik ook heen!

• Lotte

Lid
      12 augustus 2021 om 15:29

Hoi Veronique, wat ontzettend leuk! Wat ben je precies van plan? Ik zou graag een heel jaar in Australië doen, maar misschien ook nog wel andere landen, geen idee nog 🙂

• Citlali

Lid
    3 januari 2022 om 21:53

Hey,
    Ik maart word ik 18 en toevallig heb ik precies dezelfde ideeen!
    Ik weet niet of je nog op zoek bent maar laat maar weten!
    Ik heb tussen eind april en oktober vrij aangezien ik eigenlijk stage zou hebben maar ik ga dat op een ander moment doen. Ik zou het zo leuk vinden om een reis door europa te maken met interrail en ik weet ook niet precies hoelang, maar ik zou het leuk vinden om veel landen te verkennen en daarvoor is 1 weekje bijvoorbeeld niet genoeg natuurlijk. Ik heb ook niet specifieke landen behalve tsjechie. (maar hoeft eigenlijk ook niet persee). Ik ben iemand die wel van een terrasje houd en uitgaan zou ik ook niet erg vinden, maar wat ik vooral wil is de wereld verkennen en lekker actief zijn.

Gr Citlali

• Raisa

Lid
      19 november 2022 om 21:02

Heyy!! Ben jij nog op zoek naar een reis maatje?

• jasmijn

Lid
    19 september 2022 om 17:53

mijn naam is ook jasmijn en ik wil graag naar zuid amerika, azie en oceanie. Als het je leuk lijkt stuur me maar een contact verzoekje 😁

• Ma

Lid
    9 november 2022 om 09:25

Hallo Jasmijn

Ik ben Maikel (36) en heb vorige week een ticket geboekt naar Nieuw Zeeland. Ik ben daar in januari en februari. Geen idee wat je plannen zijn maar misschien kunnen we elkaar (daar) ontmoeten?

Groetjes,

Maikel

Log in to reply.