Home Reisforum Oproepen Reisgenoot gezocht – 3 weken Japan, voorjaar 2019

• Reisgenoot gezocht – 3 weken Japan, voorjaar 2019

Anoniem

Guest
    17 augustus 2018 om 16:28

Hoi, ik ben Daniëlle. In juli 48 geworden. De tijd is aangebroken om weer eens een verre reis te maken. Het kriebelt, zullen we maar zeggen. Rond mijn dertigste een prachtjaar met een rugzak rondgehobbeld. Daarna een poosje een Afrika “verslaving” gehad. De laatste jaren rustige vakanties dichter bij huis. Japan staat al een poosje op mijn verlanglijstje. Ik ben ontzettend benieuwd naar dat land. Mijn huidige (lat)partner is niet zo dol op verre reizen, vandaar dat ik een reisgenoot zoek. Ik zou het fijn vinden om samen de voorbereidingen te treffen en uit te zoeken waar we precies heen willen. Hoeft wat mij betreft niet een hele laagbudget reis te zijn. Midklasse lijkt me fijn? Aan mij heb je een: eerlijke, flexibele, gezellige, ruimdenkende reisgenoot die af en toe ook een momentje op zichzelf moet kunnen zijn.
    Zin om met mij naar Japan te gaan voor ongeveer 3 weken rond mei 2019? Stuur me dan een leuk bericht. Zonnige groet.

Anoniem antwoordde 6 jaren, 1 maand geleden 1 lid · 2 reacties
  • 2 reacties
  • Lena

Lid
    13 december 2018 om 21:46

Hallo ik zou ook heel graag naar Japan willen. Voordat ik meer vertel over mezelf even een vraag vooraf. Ik zou in mei nm 2 weken kunnen in de mei vakantie. In de zomervakantie kan ik ook. Werk in het onderwijs. Dit is voor velen geen optie ivm prijzen. Laat me maar weten.of dit voor jou te bespreken valt. Groetjes van Selena

• Anoniem

Guest
    13 december 2018 om 22:43

Hoi Selena,

Leuk dat je reageert op mijn oproep. Ik heb besloten om toch met een groepsreis mee te gaan.

Eentje waarbij veel eigen invulling is (eten waar en met wie je wilt, keuzes of je meegaat met de excursies, in de steden lekker zelf op pad etc). Is ook wel erg prijzig, maar het scheelt wel een hoop uitzoekwerk.

Succes met het vinden van een fijne reisgenoot!

Groetjes,

Danielle

Login om te antwoorden.