-
Reisgenoot gezocht Australie feb/ma/apr 2023
Hoi allemaal,
Ik ben Melanie, 33 jaar, en zou graag rond feb/maart/april 2023 door Australië reizen. Dit zou ik het liefst voor een deel samen doen! Zijn er andere vrouwelijke avonturiers die rond die periode naar Australië willen vliegen of daar zijn? Mijn idee nu is om te vliegen op Melbourne, een mooie roadtrip te maken in een busje langs de Great Ocean Road, te vliegen naar Alice Springs outback, maar sta uiteraard ook open voor andere of aanvullende ideeën. Surfen, snorkelen en yoga daar zou extra tof zijn!
Ik hou van mooie natuur, en combineer graag avontuurlijke momenten met ontspanning, cultuur en fijne mensen leren kennen. Ik hou van een redelijk relaxed reistempo, zodat je ook echt de tijd hebt om te genieten van een plek. Liever aan paar plekken goed ontdekken en in je opnemen, dan veel plekken vluchtig of gehaast aftikken. Ik vind het ook fijn om gezelligheid & samen te combineren met soms even vrij je eigen ding doen.
Meer over mij: natuur, muziek, gitaar, schrijver, yoga, dansen, theater, koken en lekker eten
Laat me gerust weten als dit je aanspreekt en als je plannen overeenkomen!
Sorry, er zijn geen reacties gevonden.
Login om te antwoorden.