Home Reisforum Oproepen Reisgenoot gezocht, bestemming onbekend, reisperiode tussen 07/09 – 28/09

• Reisgenoot gezocht, bestemming onbekend, reisperiode tussen 07/09 – 28/09

Anoniem

Guest
    18 juli 2018 om 22:15

Hey!

Mijn naam is Mariska, ik ben 20 jaar oud en kom uit Noord-Holland. Ik zou heel graag een (georganiseerde/groeps?-)reis willen maken met een reisgenoot.  Graag met iemand die een beetje dezelfde leeftijd heeft. Ik zou graag een stedentrip willen maken, maar een dag rust is ook prima. Het betreft de reisperiode tussen 07/09 – 28/09. De bestemming en het aantal reisdagen kunnen wij samen bepalen! 🙂

Ik zie graag een reactie tegemoet als je interesse hebt.

Met vriendelijke groet,

Mariska

SS086 antwoordde 6 jaren, 3 maanden geleden 2 leden · 4 reacties
  • 4 reacties
  • ImJustMaikey

Lid
    23 juli 2018 om 00:14

Heey,

Mijn naam is Maikey, 18 jaar.  En kom uit Noord-Brabant. Zelf zou ik ook heel graag een reis/stedentrip wilen maken. Liefste zou ik zelf naar Ierland willen gaan. En de Natuur/Cultuur zien. En natuurlijk niet te vergeten de steden en de pubs :P. Maar ik sta eigelijk open voor elke bestemming. Heb je eventual iets waar ik je op kan berijken? Dan is het net wat makelijker om te kijken hoe en wat, En of het wel iets is om samen te gaan

-Maikey

• Anoniem

Guest
    24 juli 2018 om 21:48

Hey!

Voeg me anders toe op snapchat: Maris-kaas. Dan kan ik je vandaar uit wel mijn fb geven ofzo, zodat we kunnen op messenger kunnen bespreken hoe en wat? 🙂

Groetjes, Mariska

• SS086

Lid
    20 augustus 2018 om 20:24

Fly & drive Andalusie 10 dagen

• SS086

Lid
    20 augustus 2018 om 20:25

Fly & drive Andalusie voor 10 dagen

Login om te antwoorden.