Home Reisforum Oproepen Reisgenoot gezocht (m/v) voor juli/aug 2021, Rondreis Balkan

• Reisgenoot gezocht (m/v) voor juli/aug 2021, Rondreis Balkan

Lotte

Lid
    30 april 2021 om 15:27

Hallo Reizigers,

Graag zou ik a.s. juli/augustus (2021) een reis maken door de Balkan (precieze landen in overleg) voor ongeveer drie weken. Mijn idee is om te liften of zelf met de auto te gaan, maar andere ideeën qua vervoer zijn ook welkom.

Wat over mijzelf:
    Ik ben Lotte, 22 jaar en studeer aan de Radboud Universiteit in Nijmegen. Ik houd van de natuur, wandelen, muziek, dansen, films kijken, terrasje pakken, uit eten. Ik wil graag op avontuur en veel van de wereld zien voordat ik me vastpin aan bijvoorbeeld een baan. Ik ben geen ´Partyqueen´ die elke avond wil gaan stappen, maar tegen een wekelijks avondje uit zeg ik geen nee. Ik ben geïnteresseerd in verschillende culturen, vooral van landen van de Balkan en ook in landen buiten de EU in het Zuid/Oosten. Landen als Jordanië en Egypte (zwemmen in de Rode Zee!) staan daarom ook nog op mijn verlanglijst, maar dat zou ik liever in de winter doen, anders trek ik de hitte waarschijnlijk niet.. Voor deze zomer dus eers maar eens de Balkan 😀

Wie zoek ik:
    Iemand rond dezelfde leeftijd (tussen de 22 en 30 ongeveer) die in is voor avontuur, maar ook betrouwbaar is. Het lijkt me ook fijn om elkaar eerst beter te leren kennen, zodat we weten of er een klik is.

Voor meer vragen of andere ideeën, kun je mij een berichtje sturen!

Ik hoop wat te horen 🙂

Liefs,

Lotte

Lotte antwoordde 3 jaren, 10 maanden geleden 2 leden · 5 reacties
  • 5 reacties
  • Onbekend lid

Verwijderd lid
    3 mei 2021 om 20:56

Hi Lotte,

Ik las je berichtje en dit had precies mijn advertentie kunnen zijn. We hebben veel overeenkomsten en toevallig ben ik ook opzoek naar een maatje om te reizen. Sinds januari ben ik trotse bezitter van een Volkswagen T3 en ik zou graag in de zomervakantie willen touren door Europa. Scandinavië lijkt mij ontzettend gaaf maar ik heb nog geen concrete plannen. Als je zin heb om eens te sparren over ideeën dan kan je mij altijd een berichtje sturen 😊

• Lotte

Lid
      4 mei 2021 om 08:44

Hi Alexandra, dankjewel voor je berichtje. Leuk, een eigen autootje! Gefeliciteerd 😁 Scandinavië is inderdaad een aanrader, ik ben zelf in Noorwegen geweest en dat was echt schitterend 🙂

Maar ik haal niet uit je berichtje of je geïnteresseerd bent om mee te gaan naar de Balkan, haha. Lijkt je dat ook leuk?

Groetjes,

Lotte

• Onbekend lid

Verwijderd lid
        4 mei 2021 om 17:18

Hi Lotte!

Scandinavië lijkt mij ontzettend leuk, maar ik ben altijd in voor andere bestemmingen zoals de Balkan! 😀

• Lotte

Lid
          4 mei 2021 om 20:42

Hey ik zag net ook jouw post. Volgens mij zitten we wel op hetzelfde level 🙂 Misschien leuk om eens te bellen of te appen? Mijn nummer is 0613030244.

• Lotte

Lid
    4 mei 2021 om 20:39

Hey ik zag net ook jouw post. Volgens mij zitten we wel op hetzelfde level 🙂 Misschien leuk om eens te bellen of te appen? Mijn nummer is 0613030244.

Login om te antwoorden.