Home Reisforum Oproepen Reisgenoot gezocht (verre) reis 2024!

• Reisgenoot gezocht (verre) reis 2024!

Laura

Lid
    9 januari 2024 om 09:16

Hi!

Ik ben op zoek naar een reisgenoot (voorkeur: vrouwelijk) om ergens in 2024 op reis te gaan. Ik ben niet gebonden aan een bepaalde reisperiode, maar liever niet in de (school)vakanties. Als het echt niet anders kan, kan ik me uiteraard aanpassen.

Het liefst wil ik 2-2,5 week weg en ik was me nu zelf aan het oriënteren op Sri Lanka. Mocht je andere leuke ideeën hebben, hoor ik die natuurlijk ook graag!

Hierbij ook wat info over mij: ik ben 28 jaar en woonachtig in Zuid-Holland. Op vakantie zie ik graag veel van de plek van bestemming. Actieve activiteiten wissel ik graag of met een dag(deel) aan het strand of het zwembad chillen met een boekje erbij.

Spreekt dit je aan? Dan kom ik graag met je in contact!

Liefs! 🌞

Laura antwoordde 9 maanden, 2 weken geleden 7 leden · 14 reacties
  • 14 reacties
  • Melanie

Lid
    11 januari 2024 om 19:47

Hoi Laura,

Mijn naam is Melanie, 24 jaar oud en ook opzoek naar een reismaatje voor een deel van mijn reis. Mijn plan is om eind juni/ begin juli te vertrekken naar Bali. Hoe lang ik ga staat nog niet vast. Het plan is om er een actieve reis van te maken en zo veel mogelijk van het eiland te gaan zien.

Mocht jou Bali wat lijken hoor ik het graag!

Groetjes,

Melanie

• Deze reactie is bijgewerkt 9 maanden, 3 weken geleden door  Melanie.
  • Laura

Lid
    11 januari 2024 om 20:01

Hi Melanie,

Wat een toffe reis heb je in het vooruitzicht! Toevallig ben ik al op Bali geweest dus dat staat voor nu niet zo hoog op mn lijstje!

Veel plezier alvast!

Groetjes,

Laura

• Ivo

Lid
    11 januari 2024 om 22:21

Hi Laura,

Ik heb eigenlijk een vraagje. Ik heb een oproep geplaatst voor Vietnam en twijfel of ik nu Vietnam of Bali beter kan proberen. Hoe was jouw Bali ervaring?

• Laura

Lid
      15 januari 2024 om 14:43

Hoi Ivo,
      Mijn Bali ervaring was goed! Ik vond het een heel leuk eiland, maar moet er wel bijzeggen dat ik verder nog nooit in Indonesië geweest ben, dus ik kan het niet echt vergelijken. Ik hoor soms wel van mensen die meerdere plekken hebben bezocht, dat er wel mooiere plekken zijn, maar daar kan ik dus niet echt over oordelen/meepraten.

Fijne reis gewenst!

• Merlinde

Lid
    12 januari 2024 om 17:40

Hi Laura,

Mijn naam is Merlinde, 25 jaar oud en ook opzoek naar een reismaatje. Mijn plan is om eind juli/ begin augustus op vakantie te gaan (2wk) naar Portugal of Montenegro. Ik hou er ook van om culturele/sportieve activiteiten af te wisselen met een dagje chillen bij het zwembad of strand. Ik ben i.v.m mijn werk helaas wel gebonden aan de schoolvakanties. Maar wie weet zie je dat niet als een probleem 😇

Ik hoor het graag als mijn berichtje je aanspreekt 😊

Groetjes,

Merlinde

• Laura

Lid
      15 januari 2024 om 14:41

Hi Merlinde,

Thanks voor je bericht! Leuk idee, maar ik wil echt graag wat verder weg (alsin: buiten Europa)!

• Elise

Lid
    16 januari 2024 om 11:05

Hi Laura,

Ik ben ook aan het kijken om een paar weken naar Sri Lanka te gaan! Ik heb overwogen om in mn eentje te gaan (dat heb ik eerder gedaan), maar het is leuker om onderweg met iemand te kunnen kletsen 😅 Ik hou van actieve vakanties/rondreizen, ik wil als ik ergens voor het eerst ben altijd zoveel mogelijk zien.

Omdat mijn collega’s hun vakanties al hebben doorgegeven ben ik helaas wel gebonden aan bepaalde periodes. Ik zou in maart kunnen tot halverwege april.

Laat maar maar weten of mijn bericht je aanspreekt!

Groetjes,
    Elise

• Laura

Lid
      22 januari 2024 om 09:44

Hi Elvira! Super leuk dat je ook naar Sri Lanka wilt. Toevallig ben ik nu in contact met iemand om de reis door te spreken. Wij hebben begin februari afgesproken.

Ik wacht dus even af hoe dat verder loopt!

Ik wens je wel (alvast) een hele fijne reis.

• Elvira

Lid
    18 januari 2024 om 14:12

Hallo ik ben Elvira Bisschop, en ben 22 jaar oud.

Ik ben opzoek naar een vrouwelijke reisgenoot voor of in de kerstvakantie om naar New York te gaan. Ik kijk vooral uit naar de actieve dagen en wat we allemaal gaan zien in de stad. Hopelijk kunnen later wat verder kletsen (berichten sturen)

• Laura

Lid
      22 januari 2024 om 09:25

Hoi Elvira,

Wat een goed idee! Ik wil alleen wel echt eerder weg dan de kerstvakantie. Ik ben zelf ook al twee keer in New York geweest, dus ik sla deze even over. Veel succes met het vinden van een reisgenoot en (alvast) een hele mooie reis gewenst!

• Elvira

Lid
        22 januari 2024 om 09:28

ontzettend bedankt voor je reacties. Ik kan dan zeker verder zoeken

• Jolanda

Lid
    19 januari 2024 om 11:48

Hoi,

Ik wil ook naar Sri Lanka, liever wat later in jaar.. ik zou wel 4 weken willen gaan,met de tuktuk door het land reizen. Ben wel wat ouder (49).. wel lekker actief!

Gr Jolanda

• Elvira

Lid
      19 januari 2024 om 19:31

Hallo Jolanda,

Helaas is dat niet de bestemming waar ik graag heen wil. Ik ben opzoek naar iemand die naar New York wil.

Elvira

• Laura

Lid
      22 januari 2024 om 09:26

Hi Jolanda,

Bedankt voor je reactie. In verband met het regenseizoen wil ik liever wat eerder op het jaar gaan. En 4 weken is voor mij helaas echt te lang. Dus ik denk dat onze voorkeuren dan niet helemaal matchen. Succes met het vinden van een reisgenoot en (alvast) een hele mooie reis gewenst!

Login om te antwoorden.