Home Reisforum Oproepen Reisgenoot gezocht voor rondreis Spanje ( o.a. Sevilla ) in April of Mei 2021

• Reisgenoot gezocht voor rondreis Spanje ( o.a. Sevilla ) in April of Mei 2021

Selina

Lid
    28 februari 2021 om 01:43

Hoi iedereen!

Ondanks de huidige situatie in de wereld ben ik op zoek naar een reisgenote die het leuk zou vinden om samen een rondreis te maken door Spanje en onder andere Sevilla te bezoeken. Ik houd erg van reizen en van de prachtige natuur in Spanje en daarom zou ik naast Sevilla ook graag andere mooie gebieden bezoeken aan de kust. ( Bijvoorbeeld eventueel de Costa Brava ) Ik sta uiteraard open voor suggesties voor eventueel mooie plaatsen die we zouden kunnen bezoeken 😃

Over mijzelf:
    Ik ben een vrouw, 25 jaar en ben gelovig. Ik vind het leuk om te praten over reizen uiteraard en alle andere mooie dingen in het leven!
    Ik heb op dit moment de tijd om voor een langere periode te gaan reizen, dit heeft ook mijn voorkeur, maar eventueel een reis maken van 1 of 2 weken vind ik ook prima! 😃
    Ik wil graag alleen met de auto naar Spanje. Op deze manier zie je veel van het mooie landschap en een auto geeft je de vrijheid om te stoppen op iedere plaats waar je zou willen!
    Ik ben zelf geen fan van lange afstanden afleggen met de auto, en al helemaal niet in het buitenland. Dit is waarom ik op zoek ben naar iemand die het geen enkel probleem vind om lange afstanden af te leggen en bij voorkeur iemand die enigszins ervaring heeft met lange afstanden afleggen met de auto in het buitenland ( het liefst in Spanje natuurlijk haha! 😄 ) Maar als je gewoon goed kan rijden is het natuurlijk ook prima!

Als je het leuk zou vinden om op reis te gaan naar Spanje ergens in April of Mei voor een langere of wat kortere periode, dan hoor ik graag van je! 😃

Wef antwoordde 3 jaren, 5 maanden geleden 2 leden · 1 reactie
  • 1 reactie
  • Wef

Lid
    25 maart 2021 om 18:36

Hey hey

Ben zelf 31 en vroeg me af of je al iemand gevonden heb ?

Ik zou het wel leuk vinden om weg te gaan ik heb wel een hond die mee gaat. Ik heb zelf een klein busje. En kan opzich lange afstanden rijden. Zit er al paar maanden aan te denken of effe weg tegaan uit Nederland dus zou het leuk vinden om verder in contact te komen.

Duss mocht je nog niemand hebben dan zou je me kunne berichten

Groetjes leon

Login om te antwoorden.