Home Reisforum Oproepen Reisgenoot gezocht voor Zonvakantie juni 2022

• Reisgenoot gezocht voor Zonvakantie juni 2022

Roosmarijn

Lid
    21 april 2022 om 18:54

Hoi,

Ik ben Roosmarijn, 26 jaar oud. Ik zou graag half juni nog een week weg willen gaan naar een leuke plek zoals Zakynthos, Sicilië (Italië). Ik wil daar graag ontspannen, maar ook de omgeving ontdekken! Ik hoor graag of er iemand is die dit ook zou willen. Liefst iemand tussen de 20-40 jaar oud.

• Dit onderwerp is bijgewerkt 2 jaren, 6 maanden geleden door  Roosmarijn.
    Jim antwoordde 2 jaren, 5 maanden geleden 6 leden · 5 reacties
  • 5 reacties
  • Rene1901

Lid
    21 april 2022 om 22:21

Hi Roosmarijn! Die periode zou ik ook graag weg willen naar een leuke bestemming. Lijkt me leuk om in contact te komen en te kijken naar de mogelijkheden.

• Kylie

Lid
    5 mei 2022 om 19:41

Goedenavond Roosmarijn, ik wil deze zomer ook graag naar 1 van de Griekse eilanden of naar Italië. Ik zou graag met je in contact komen. Groetjes Kylie

• Remco

Lid
    9 mei 2022 om 09:02

Hoi Roosmarijn,

Was je nog opzoek naar een reismaatje om mee te gaan naar Italië of Griekenland?

• Petra

Lid
    9 mei 2022 om 16:10

Hai hai,

Had je al iemand gevonden? Ik zou ook graag in juni weg willen naar Griekenland, kos of zakynthos of wat dan ook 😇

• Jim

Lid
    16 mei 2022 om 22:10

He, Roosmarijn,

Al iemand gevonden voor je vakantieplannen?

Ik ben altijd wel op zoek naar een vakantiemaatje en heb laatst van Lefkada gehoord. Een Grieks eiland.

Heel mooi daar.

Tevens heb ik nog niet zo lang geleden een roadtrip gedaan door Kroatie. Ik ben erg flexibel in het hoe en wat. Stuur maar een berichtje als je in contact wilt komen.

Groeten,

Jim.

Login om te antwoorden.