Home Reisforum Oproepen reisgenoot (m/v) of groepje (max 4) gezocht voor Noord India, begin 2019

• reisgenoot (m/v) of groepje (max 4) gezocht voor Noord India, begin 2019

Anoniem

Guest
    13 augustus 2018 om 14:54

Hallo,
    Mijn naam is Sabina, 41 jaar en wonend in Pijnacker, Zuid Holland.
    Al jaren staat India hoog op mijn reis-wenslijstje en nu wil ik het er dan toch een keer van laten komen. Ik zou graag het noorden van het land bezoeken en daar zo’n 3 weken rondreizen, begin 2019 (feb, mrt of apr). Het is wellicht een wat standaard gebied, maar voor mijn eerste keer India vind ik het al spannend genoeg. Maar ben jij een ervaren India-ganger en zie je het zitten om mij op sleeptouw te nemen door de minder bekende plekken van deze regio sta ik ook daar zeker voor open. Mijn vrienden en vriendinnen hebben geen interesse om met me mee te gaan, dus zodoende zoek ik via deze weg iemand (m/v, 30-50 jaar) of een klein groepje (max 4) om deze trip samen mee te gaan maken. Ik heb nog niet geboekt. Het lijkt mij leuk om dit samen met een eventuele reisgenoot samen te doen, evenals het plannen van de reis.
    Heb je interesse en zou je nader willen kennismaken, dan hoop ik een reactie van je te ontvangen.

Anoniem antwoordde 6 jaren, 7 maanden geleden 0 lid · 0 reacties
  • 0 reacties

Sorry, er zijn geen reacties gevonden.

Login om te antwoorden.