Home Reisforum Oproepen Reisgenoten actieve Zwedenreis – half augustus – Preunie: zondag 4 aug 2019

• Reisgenoten actieve Zwedenreis – half augustus – Preunie: zondag 4 aug 2019

Nanouk

Lid
    1 augustus 2019 om 14:09

Last-minute
    Wie gaan er tussen 16-30 aug 2019 (1 of 2 weken) mee naar Zweeds Dalarna en Jämtland; voornamelijk wandelen (o.a. in Fulufjället Nationalpark) en Kanoën/kajakken (o.a. een 3 daagse tocht van Noors Ljördal naar Sälen), maar ter afwisseling ook fietsen en misschien andere outdoor activiteiten zoals raften.

We zijn nu met een groepje van ca 3V+ 2M, maar er is nog plek. Zondag 4 aug is de preunie en kun je meebeslissen over het programma.

Ik ben 47 jr, zowel Zw als NL, spreek Zweeds, heb in toerisme op Zweden gewerkt, kan je veel over het land vertellen. Tijdens onze vakantie ben ik echter je reisgenoot. Niet de mevrouw met de rode paraplu! 🙂

Op de 3 dgse kajak-wildkampeertocht na, maken we dagtochten (wandelen ca 10-12 km /dag) vanuit ca 2 vaste verblijfplaatsen. Soft outdoor dus, met ’s avonds een redelijk bed (in 2-4 pers hostelkamer of stuga, een Zweeds campinghuisje) en goed eten.

De meesten vliegen (ondanks vliegschaamte) op Östersund met ter plekke een huurauto.

Interesse? Stuur me dan een berichtje voor meer details. Wellicht kunnen we aanstaand weekend dan samen komen om kennis te maken en de reis gezamenlijk te plannen.

Nanouk antwoordde 5 jaren, 1 maand geleden 1 lid · 0 reacties
  • 0 reacties

Sorry, er zijn geen reacties gevonden.

Login om te antwoorden.