Home Reisforum Oproepen Reis(maatje) Australië 2024

• Reis(maatje) Australië 2024

Geplaatst door Liss op 13 november 2023 om 18:55

Hai allemaal !
    Ik ben 25 jaar en opzoek naar mede reizigers!
    Begin maart 2024 ben ik van plan om naar Australië te gaan. Ik heb een working holiday visum aangevraagd. Mijn plan is; daar te gaan werken om intussen door te kunnen sparen. Daarna te gaan backpacken door het land en wie weet nog wat andere landen te zien! Maar ik sta ook open voor andere ideeën.
    Ben opzoek naar mensen die ook van plan zijn om rond die tijd die kant op te gaan! Misschien kunnen we samen starten of gewoon ideeën en leuke plannen/tips uitwisselen.

Stuur me vooral een berichtje!!🤗

johan antwoordde 4 dagen, 2 uren geleden 4 leden · 7 reacties
  • 7 reacties
  • Bente

Lid
    15 november 2023 om 23:06

Heey Liss! Wat toevallig ik heb echt precies hetzelfde plan! Ik heb nog exacte datum wanneer ik weg wil maar dat zal waarschijnlijk rond mei/juni/juli zijn. Ik heb al zelf al veel ervaring met alleen reizen zo ben ik alleen naar de Malediven en alleen naar Bolivia gegaan. Nu wil ik voor langere tijd weg, maar mij lijkt het fijn om samen met iemand naar Australië te gaan en vanaf daar kijken wat de reis ons gaat brengen. 🙂

• Liss

Lid
      16 november 2023 om 11:11

Haii Bente!

Wat leuk dat je ook naar Australië wilt gaan. Stoer dat je al eerder solo gereisd hebt. Zelf heb ik eerder gebackpackt met een vriendin die ik ook via een forum heb leren kennen. Het lijkt mij daarom ook leuk om weer samen met iemand de reis te beginnen. Sta je er voor open om eerder te beginnen? Ben benieuwd naar je plannen!

• Bente

Lid
    16 november 2023 om 11:20

Wanneer zou jij weg willen? Ik ben heel flexibel maar het liefst zou ik nog wel de tijd willen hebben om goed te kunnen sparen. 🙂

• Liss

Lid
      17 november 2023 om 11:45

Ah snap ik ! Het liefst ga ik rond maart komend jaar. Vandaar ook mijn plan om daar eerst werk te gaan zoeken en nog even verder te kunnen sparen.

• Jaimee

Lid
    29 november 2023 om 17:43

Hii, ik heb hetzelfde plan! Alleen vlieg ik 3 februari al naar Sydney. Heb ook al mijn WHV. Denk er zelf aan om eerst 3/4 de oostkust te bekijken. En dan werk te zoeken

• Liss

Lid
      29 november 2023 om 21:15

Heyy Jaimee, Wat leuk! Van de week heb ik mn ticket geboekt. Heb ook een whv.

Op 8 maart begin ik in Melbourne. Heb je al enig idee of die kant op gaat rond die tijd?

De eerste week ga ik een tour door de stad doen met een groep. Daarna heb ik nog niks vast staan. 😊

Lijkt me leuk om te connecten, ben benieuwd!

• johan

Lid
        2 december 2023 om 16:17

Hey Liss, wat een mooie plannen. ik zou het ook heel waanzinnig vinden om naar Australië te gaan. ik heb nog geen WHV. ben benieuwd of jij al je reis globaal hebt samengesteld of nog helemaal blanco staat. Ik zie dat je je reis begint in Melbourne.

Ik kijk uit naar je reactie. groetjes Johan

Log in to reply.