-
Reismaatje gezocht voor 2021-2022
Hi!
Ik ben opzoek naar een leuk reismaatje voor komend jaar als het weer kan ivm Corona. Het liefst zou ik richting Australië gaan, maar ik sta voor alles open! Ik heb nog niet zoveel gereisd waardoor ik nog veel landen wil bezoeken. In principe ben ik het hele jaar beschikbaar behalve januari en februari. Dan heb ik mijn selectie om aan de universiteit te kunnen studeren.
Ik heb nog helemaal geen vaste planning, dus alles is bespreekbaar! Het gaat mij erom dat we de reis onvergetelijk gaan maken!
Iets over mij:
Ik ben geen enorme feestbeest, maar een feestje hier en daar is helemaal top! Ik doe op dit moment de studie HBO-V en ben aan het werk in het Flevoziekenhuis als Helpende en bij de GGD Utrecht als vaccinatie medewerker. Ik hou ervan om lekker actief te zijn en dat wil ik ook zeker zijn tijdens de reis. Daarentegen vind ik een dagje strand met een lekker mojito heerlijk! Een combinatie van beiden lijkt mij perfect.
Mocht je interesse hebben of een vraag hebben, mag je mij hier of op mijn Instagram ‘Lynnverkaik’ een berichtje sturen! 🙂
PS
Ik ben opzoek naar iemand tussen de 18 en 24 jaar
- Dit onderwerp is bijgewerkt 3 jaren, 5 maanden geleden door Lynn.
Sorry, er zijn geen reacties gevonden.
Login om te antwoorden.