Home Reisforum Oproepen Reismaatje Indonesië (o.a. Bali), Viëtnam of Colombia juli/aug 2019

• Reismaatje Indonesië (o.a. Bali), Viëtnam of Colombia juli/aug 2019

Yentl

Lid
    22 februari 2019 om 18:27

Hi! Mijn naam is Yentl, ben 30 jaar, single en kom uit de omgeving Utrecht. In 2016 mijn eerste (backpack) reis buiten Europa gemaakt naar Maleisië/Borneo met een vriendin, was heel gaaf, maar toch sindsdien te schijterig geweest om alleen of met een groep of singlereis op pad te gaan..terwijl ik nog zoveel wil zien! In mijn eigen vriendenkring nu ook geen match door reisperiode/relaties etc. Ik ben manager bij een orthodontiepraktijk en heb vakantie als de praktijk gesloten is in (bepaalde weken van) de schoolvakanties. Vliegen is niet m’n grootste hobby, dus daar heb je niks aan me 😉 Ik ben open, sociaal en gezellig, droge humor en een rustig/introvert karakter..tot ik een paar wijntjes op heb 😉
    Ben gemiddeld sportief, geen enorme trill seeker maar vind het wel leuk om dingen te proberen. Natuur, cultuur, jungletour, hiken, fiets/scooter huren, surf-les en natuurlijk ook relaxen op het strand en sun-set’s met biertjes/wijntjes/dansjes! Nog goed om te weten is dat ik niks heb met drugs en graag mijn eigen grenzen bewaak. Ik vind foto’s maken leuk, maar mijn leven draait niet om ‘social-media’ geniet liever van het moment en van het land en heb het gezellig met de mensen om me heen. Verder ben ik niet zo’n ‘dorm’ fan en kies ik liever (samen) voor een privé kamer, heb wel behoefte aan een plek waar ik me terug kan trekken. Als het je leuk lijkt met mij op reis te gaan in deze periode..let me know!

Scorpion antwoordde 5 jaren, 7 maanden geleden 2 leden · 2 reacties
  • 2 reacties
  • Scorpion

Lid
    24 maart 2019 om 23:02

Hoi Yenti,

Zoek je een man of een vrouw om mee op pad te gaan ?

Gr  Jan

• Scorpion

Lid
    24 maart 2019 om 23:03

Hoi Yenti.

Zoek je een man of een vrouw om mee op pad te gaan ?

gr  Jan

Login om te antwoorden.