Home Reisforum Oproepen Reismaatje Maart 2025 gezocht

• Reismaatje Maart 2025 gezocht

Ad

Lid
    3 februari 2025 om 12:42

Ik ben op heel korte termijn (Maart 2025) op zoek naar een reismaatje voor een geheel uitgestippelde reis van 31 dagen door

Z.Vietnam , Cambodja, Laos en Thailand .

wie heeft interesse om op korte termijn deze reis samen met mij te gaan maken

• Dit onderwerp is bijgewerkt 6 dagen, 13 uren geleden door  Ad.
    Onbekend lid antwoordde 4 dagen, 7 uren geleden 3 leden · 3 reacties
  • 3 reacties
  • Onbekend lid

Lid
    4 februari 2025 om 03:34

<font style=”vertical-align: inherit;”><font style=”vertical-align: inherit;”>I’m Sonja . I’m single 39 years old and 172 tall. It’s nice to be here and I would like to meet a single man who loves travel. I am seriously looking for a traveling companion. So you can feel free to text me via WhatsApp ( )</font></font>

• Ad

Lid
      4 februari 2025 om 09:23

Whats app nr. ?

• Onbekend lid

Lid
    5 februari 2025 om 18:42

Hallo, mijn naam is Zara en ik ben een 39-jarige vrouw uit Duitsland, maar ik woon in de Verenigde Staten. Ik ben geïnteresseerd in het ontmoeten van een gelijkgestemde alleenstaande man die mijn passie voor reizen deelt. Ik voel me vooral aangetrokken tot Zuidoost-Azië, met zijn rijke culturele erfgoed en adembenemende natuurlandschappen.

Ik ben op zoek naar een reisgenoot om de regio mee te verkennen en ik kijk ernaar uit om iemand speciaals te ontmoeten. Als je geïnteresseerd bent om contact te maken, neem dan gerust contact met me op via Telegram (+1 267 215 2881) of e-mail op schmithpoul@gmail.com

Login om te antwoorden.