-
Roadtrip Lofoten (Noorwegen) oktober 2022
Goedendag mede reisfanaten,
In oktober (vanwege o.a. het Noorderlicht) zou ik met een hier ontmoette reisgenoot een trip maken naar de mooie Lofoten in het noorden van Noorwegen voor ongeveer 8 dagen. Helaas moet hij het door omstandigheden laten afweten.
Zodoende ben ik dus op zoek naar een vervangende reisgenoot. Dit uiteraard voor de gezelligheid, samen reizen en ervaringen ter plekke delen is altijd gezelliger dan op afstand via Whatsapp. En uit financieel oogpunt, bijvoorbeeld delen autohuur en wellicht een cottage (Eliassen Rorbuer, voorbeeld cottage) met meerdere slaapplekken voor ieders privacy. Alles in overleg.
Tevens de reisroute uiteraard ook in overleg. Maar zelf dacht ik te landen in Narvik/Evenes en daar de auto te huren en dan af te reizen naar Andenes om daar op walvistour te gaan en daarna vervolgens verder zuidelijker de Lofoten in te trekken om daar mooie wandelingen te maken door de bergen naar mooie uitzichtpunten en steden zoals Svolvær, Henningsvær en Reine. Maar eigen inbreng wordt zeker op prijs gesteld om daar hele mooie ervaringen op te doen. Uiteraard houd ik ook van daagjes rust tussendoor. De boog kan niet altijd gespannen staan. Er moet ook genoten worden met een lekker drankje en een goed gesprek.
Mocht dit wat voor je zijn, schuw dan niet om mij een berichtje te sturen.
Zelf ben ik 38 jaar en zoek dus ook iemand in de leeftijdscategorie van 28 tot 45 jaar. Man / vrouw maakt mij niet uit. Als het maar klikt uiteraard.
Groet,
J. Abels.
Sorry, er zijn geen reacties gevonden.
Login om te antwoorden.