Home Reisforum Oproepen Roadtrip Oost Europa 2025 reisgenoot gezocht

• Roadtrip Oost Europa 2025 reisgenoot gezocht

Younes

Lid
    18 april 2024 om 03:03

Ik wil graag in de zomer van 2025 op een roadtrip door oost Europa. Circa 4-6 weken. Met een nog aan te kopen jeep met daktent rondtrekken van Polen via Slowakije, Hongarije, Slovenië, Kroatië, Montenegro, Kosovo, Albanië, Noord Macedonië en te eindigen op mooie stranden in Griekenland.

Ik wil graag wandelen, dorpen en steden aan doen. Kite surfen en vooral op een heel

Relaxt tempo.

Ik ben een hele vrolijke, uitgesproken enthousiaste en gepassioneerde jongen. Hou van kite surfen, wandelen, de natuur in, maar ook een goed feestje en kan goed koken en nog beter op eten. En ik dans zo veel ik kan en ben verre van preuts. Ik lach graag en veel en maak veel grappen.

Ik zoek een leuke reisgenoot. Jong van geest(+/-28-42 jaar).

T liefst een vrijgezelle dame die mijn passie en vrolijkheid deelt.(en nee het hoeft niet romantisch te klikken) ik zoek gewoon iemand met wie ik een prachtige reis kan maken en delen.

Vind je rondreizen leuk, kan je kite surfen(geen must maar wel leuk). Hou je ook van een goeie wandelen, slapen onder de sterrenhemel maar ook af en toe een feestje wilt. Neem dan contact met me op.

Ik sta er voor open om tijdens een gesprek te kijken wat er aan de plannen gewijzigd kan worden zodat het ook jouw reis wordt. En of het klikt. Misschien dat we eerst even een paar wandelingen of iets anders doen hier in Nederland om te zien of het klikt.

Viv antwoordde 3 maanden geleden 2 leden · 1 reactie
  • 1 reactie
  • Viv

Lid
    20 april 2024 om 20:31

Hoooooi, wat een gezellige oproep. Ik zit een beetje met hetzelfde dus dacht maak hier eens een account aan 😉 2025 is alleen nog zo ver weg, zin deze lente een keer erop uit te gaan als er een goede klik is? Ik hoor het wel! Groetjes, Viv

Login om te antwoorden.